Duel: Mafia (Classic) VS Mafia: Definitivní Edice

Recenze, návody, popisy a další přidružené ptákoviny.

Duel: Mafia (Classic) VS Mafia: Definitivní Edice

Příspěvekod SteGo_Saur_CZ » úte 29. lis 2022 10:01:49

Možná jste zaregistrovali, že v roce 2020 vyšel remake českého klenotu a neoddiskutovatelně nejznámější hry české výroby, Mafie. Mafie Definitivní Edice vznikala již naprosto bez účasti 95% jakéhokoliv českého působení ve studiu Hangar 13, které má značku na starosti od vývoje Mafie 3. Napřed takhle: remake je nejbližší slovo tomu, co z toho vzniklo, ale také to není předělávka přesně jedna ku jedné. Možná je trochu divné se tím zaobírat, když z logiky věci by předělávka měla být ve všech ohledech lepší. Z mého osobního pohledu tomu však ve skutečnosti není, definitivní edice samozřejmě spravila/vylepšila/předělala tucet věcí, ale na některé se naopak vybodla, některé zmršila ještě více a ve finále je to spíše o tom, že se mě nechtělo psát dvě recenze zvlášť. Takhle můžu porovnat vše pohromadě. Osobně si myslím, že k tomu mám co říct a vím o čem mluvím, když jsem obě hry dohrál, hrál slušnou dobu i po dokončení kampaně a obě jsem i několikrát módoval. Ano, tohle bude zase jeden z těch delších příspěvků.

Příběh
Je takové nepsané pravidlo, že spoiler warning již neplatí, je-li daná věc starší deseti let (někdo říká dvacet, jak se má ale člověk domluvit, když je to nepsané :D ) I tak radši nebudu říkat nic úplně konkrétního a budu se radši držet v obecné rovině. Příběh obou her je v celkovém důsledku totožný. Sledujete (a hrajete) vyprávění Tommyho Angela o tom, jak se z ničeho nic přimotal do života v Mafiánské rodině a postupně mu rostl respekt všech okolo. Nakonec ho však překvapilo, že respekt není to samé co důvěra a příběh se začal také rychle bortit. Co si budeme povídat, příběh mafie byl vždycky vynikající a nedílnou součástí toho, proč měla mafie úspěch. Ano, můžete si najít nějaká slabá místa, ale jako celek se jedná o jeden z nejlepších příběhů, co jsem kdy měl tu čest hrát. Hra se dělí na několik misí. Ty jsou v podstatě to nejdůležitější, co se Tommymu stalo za jeho život v mafii. Pokud se bavím jenom o příběhu - a tedy struktuře vyprávění a scénáři, tak jsou si hry na 85% podobné. Definitivní edice přidala tu a tam nové dialogy, některé mise trochu pozměnila a tím vytvořila zcela nové dialogy, ale jinak se vše drží stejných kolejí.

Dvě změny tu musím vytknout, protože bijí do očí:
Fairplay - ano, legendární "nedohratelná" mise je zpět; bohužel, definitivní edice vám vzala možnost zkratky v závodě; na nižší obtížnosti je závod snesitelný, na nejtěžší obtížnost je mise stejně nekompromisní jako v původní verzi - akorát že bez té zkratky, takže si nemůžete nijak pomoct a musíte prostě být nejlepší závodník na světě; (zkoušel jsem to na achievement dohrát na nejtěžší úroveň a po padesáti pokusech jsem to prozatím vzdal; možná se k tomu někdy vrátím, ale ó můj bože, zrovna tahle mise je tak nefér)
Jen tak pro radost - teď nechci kecat, ale tady myslím zmršili o co tu původně šlo; pokud si to dobře pamatuji, tak v klasické verzi jste měli dovézt kvalitní tabáky, a v nich jste našli diamanty, o kterých jste nevěděli; v definitivní edici jste měli najít tabáky, v nich byly diamanty, o kterých jste věděli, ale našli jste tam taky drogy, o kterých jste něvěděli; původně jsem chtěl napsat něco o tom, že nevím, proč si tam američani přidali drogy, ale později při kontrole textů jsem si vzpomněl, že to je princip mafie 2, takže vlastně udělali jedničku více podobnou dvojce; proč je však stále otázkou;

Filmečky tu jsou v obou případech, tedy vlastně cutscény, a samozřejmě pokrok desítek let je na tom citelně znát, ale to nemůžu mít klasice za zlé. Opět, ve směs vidíte to samé, co bylo v klasice, tu a tam je to uhlazenější atp.
Mafia Classic - Mafia DE [5 - 5]
V příběhu je naštěstí jen sem tam nějaká úprava. Dá se tedy říct, že obě hry vypráví ten stejný krásný, napínavý a sympatický příběh.


Akce
U střílečky vás má zajímat, jak se hra chová, co si můžete dovolit, resp. co vám je dovoleno během hry používat/dělat. Klasická mafie měla dva neduhy, které ji dělaly velmi těžkou pro sváteční hráče. První věcí bylo, že se tu nedalo pořádně krýt. Krytí za rohem budovy stisknutím tlačítka je až moderní záležitost, tenkrát jste museli buď střílet první, nebo "pendlovat" zleva doprava na místě. Případně se třeba skrčit za bednou a pomalu vystrkovat růžky dokud někoho neuvidíte a můžete ho pifnout. Definitivní edice již má onu vymoženost. Stiskem tlačítka se k většině rovných předmětů a zdí přimknete a mířením vykouknete se zbraní. To dělá hru "hratelnější". Navíc můžete i střílet tzv. naslepo, tzn. že nemíříte při vykouknutí, ale rovnou kropíte určíte místo s tím, že nemáte skoro žádnou kontrolu nad tím, kam střely letí. Proč je tato věc ale absolutně nepoužitelná si řekneme o trochu dále. Druhým neduhem byl rozptyl zbraní. Jakmile střílíte vícekrát za sebou, nedej bože máte třeba samopal, tak vám v klasické mafii letí mířidla až do alelůja. To je blíže realitě - pokud nejde o zkušené borce ve střelbě - ale pro casual hráče je to mírně frustrující. Za vše hovoří památné finále mafie, kde musíte střílet ze samopalu po jednom náboji v přesně daných časových intervalech. Uděláte-li chybu tak máte 90% šanci, že vás odkrouhne.

V definitivní edici je rozptyl.... menší. Stále tu je, ale blíží se to rozptylům klasických her jako Call Of Duty apod. Právě bych řekl, že je schválně navržen pro sváteční hráče, aby je hra zbytečně netrestala za netrénovanost. Heh, zbytečně. Obě hry mají ještě jeden společný problém, který dnes už moc nevidíte - nedostatek nábojů. Klasická mafie, malé revolvery 36 nábojů, velké 24, colt 28, brokovnice 15, samopal 150. To samé je i v definitivní edici. Pokud jste úžasný střelec a velmi rychlý, tak není problém vykouknout zpoza rohu a dát nepřítely hlavičku jednou ranou. I v klasické edici byla hlava více zranitelná, jen ne vždy na jednu ránu (což je vtipné). Pokud však v zápalu boje střílíte "pouze" do těla, tak můžete vyhodit celý zásobník pistole. Nedej bože, když se třeba i jednou/dvakrát netrefíte. Najednou zjistíte, že stojíte proti přesile šest na jednoho a máte zásobníky na čtyři lidi. Takže vám nezbývá (teda kromě té přesné střelby), než utíkat k mrtvolám, abyste posbíraly další náboje. V jedničce jste se ani nemohli intuitivně krýt a tak se střely vedle nebo do málo zranitelného místa stávaly častějšími. V jedničce šlo se samopalem pokropit mafiána cca 12 náboji z 50 a většinou lehl. V definitivní edici byl průměr asi tak 35.

A teď si k tomu představte ono střílení naslepo zpoza rohu. Ať už pistolemi nebo samopalem, šance někoho trefit je mizivá, i když se trefíte, tak je to jen malá část úspěchu. Pokud chce hra hrát na tento styl, musíte mít buď účinější zbraně, nebo více nábojů - viz. Rambo. Taky nepochopím, proč vám zbraň nepadá od mrtvých mafiánů s plným zásobníkem. V definitvní edici, když zabijete mafiána i předtím, než stihl vystřelit ze samopalu, stejně dostanete maximálně 40 munice. Zatímco, kdybyste ho nechali žít, tak vás pokropí třeba i tisícem, samozřejmě (počítač logicky musí podvádět). Na druhou stranu je fajn, že střelbu naslepo sem tam dělají i protivníci, to dáva hře trochu nádech reality. A dokonce se i správně kryjí, umí vás vyhnat z vašeho krytu granátem nebo molotovem a kromě policie se drží na svých místech, nevyženete-li je vy svojí poziční hrou.

Policie hraje naopak poziční hru na vás. V klasické mafii toto neexistovalo, protože nebylo krytí. nepřátelé v podstatě pouze utíkali směrem k vám, přímo před obličej, aby neměli problém vás zasáhnout. Jeden protivník není problém. Pět mafiánů s brokovnicemi už byl záhul. O střelbě z auta se pobavíme až u jízdního modelu, neboť to souvisí hlavně s řízením. Jo a mimochodem, počet zbraní je stejný, a zbraně samotné jsou stejné. Pokud dojde na pěsti, definitivní edice znovu ustupuje svátečním hráčům. Dokud stisknutím klávesy neuhnete útoku soupeře tak si nezabojujete. Jakmile se mu ale vyhnete, máte tři/čtyři rány zadarmo. Celé to končí vždy krásnou zakončovačkou (tzv. uspáním nepřítele) ve více verzích, i když to funguje bohužel jen v kampani. V klasické mafii byl boj na blízko kolikrát praxe metody pokus/omyl a opakování je matka moudrosti. Bylo lepší se mu vyhnout pokud to šlo, což někdy nešlo a když to nešlo, tak aspoň mít baseballku. A pokud to nejde, tak doufejte, že umíte včas uhýbat dozadu a klikat rychleji než útočí nepřítel :D

Co mě ještě přišlo jako nesmírná škoda je demolice aut. OK, v klasické mafii to vypadalo takto. Boucháte li do auta na blízko, prohodí se mu textury na poškrábenější. Střílíte-li na něj, tak po x-zásazích vybuchne (doslova) a je z něj černá ohořelina šasi. To se i dalo urychlit, střelili-li jste přímo do ústí nádrže na benzín. To dělalo z auta nebezpečný kryt, neboť výbuch byl vždy smrtící. Mohli jste také autu prostřelit pneumatiku nebo dokonce i odstřelit kola úplně pryč, což se humorně používalo v několika misích jako cheese faktor (bylo mi řečeno, že steam verze klasické mafie už podobné vychytávky má znemožněné, to je ale škoda). V definitivní edici - co si budeme povídat, asi reálněji - nedochází ke scénám z kobry 11. Auto vydrží kopání nohou, střelba ho postupně připraví o sílu motoru, až zatuhne s lehkým dýmem úplně. Nikdy však nevybuchne. Což je ale škoda, protože to byla součást hry, se kterou se dobře taktizovalo, i když hrála občas i proti vám. V definitivní edici je při misích, kdy někomu ujíždíte v autě, také zničehonic na některých ulicích půl barikáda, kterou projedete a spustí se video, jak to jedno nepřátelské auto neprojelo a tím se odrovnalo. Tohle už ale smrdí již zmíněnou kobrou 11 a nechápu, proč to tu je. Kromě pocitu, že to z vás dělá mistra řidiče. Asi opět sváteční hráči.
Mafia Classic - Mafia DE [3 - 4]
Možná to z textu vyznělo tak, že moc nadávám na definitivní edici. Pravdou však je, že nostalgii vyvažuje takové ty věci, co dnes považujeme ve střílečkách ze třetí osoby za samozřejmost.


Jízdní model/vlastnosti
Heh, tady se dostáváme k tomu, čím byla klasická mafie velmi ikonická v cizině. Jet s auty byla prostě... eh... prča, vzhledem k tomu, že nemám zrovna na mysli lepší slovo. "Babiččino" auto, jak se tomu nejhoršímu krámu přezdívalo, bylo možné obrátit na střechu hned v první zatáčce. Pomalá auta prostě jezdila pomalu a držela se silnice, zatímco rychlá auta naopak pořád "létala". Náraz v plné rychlosti (ehm, tedy spíše řekněme v průměrné rychlosti 50 km/h pro základní taxík) byla šupa jak z děla. Z auta odpadávali světla, nárazníky a vysklili se všechny okna. Takhle dvakrát narazíte do sloupu a auto má hned poloviční maximálku a zrychlení, kouří se z něho a tušíte, že další náraz může být pro auto poslední. Střelba z auta.... byla vždycky tak trochu spíše sranda než cokoliv reálně využitelného. Z pozice řidiče střílíte pouze s pistolemi (samozřejmě) a tím, že musíte ukázet kam míříte, tak kolikrát nevíte, kam řídíte, takže to sebou nese velkou část rizika. Každopádně bylo možné odtřelit protivníkovi kola za jízdy, trefit jeho palivovou nádrž nebo ho odpravit do hlavy, načež vtipně zatočil do nejblížší překážky s hlavou na volantu. Pro střelbu Tommy vytáhl ruku z okna a poté jste teprve mohli střílet. Zbraň se i otáčela podle toho, kam jste mířili a i Tommy se díval dozadu, pokud jste tam stříleli. Zní to jako samozřejmost? Počkejte na DE, heh.

Definitivní edice tomu šla opět jednodušeji naproti. Tedy abych jí nekřivdil úplně, v nastavení si můžete vybrat, klidně i během hry, jestli chcete arkádovější nebo reálnější řízení. Co jsem to tak omakal, tak rozdíl byl jen ve větší klouzavosti na vozovce (většinu jsem dohrál na tu reálnější část). Všechny auta se chovají podobněji všem ostatním. Co tím myslím... rozdíl mezi jedním, druhým, třetím autem je mnohem menší, než by bylo zdrávo, tedy co se řízení týče. Demoliční model jsem už trochu nakousl, nebyl jsem schopen auto zničit explozí, protože tam podle mě není (nebo je to dobře schované). Střelba za jízdy vypadá velmi komicky. Jako kdyby Hangar 13 nevěděl, jak to vůbec udělat. Kromě toho, že vám vyskočí mířidlo, tak tu není jiný indikátor, že mlžete střílet, ani Tommy se neotáčí, nic. A ještě k tomu střílí jakoby vždy z prostředka auta, takže předpokládám, že autoři použili to nejjednoduší řešení problému = z centrálního bodu modelu. V DE je každopádně zbytečné vyhazování munice střílet po někom v autě, neboť mu prostě nic neuděláte, leda jste přímo vedle něho a míříte přímo na hlavu přes okno.
Mafia Classic - Mafia DE [4 - 3]
Řízení v DE je, jak říká Jarda, takové "mediocre". V klasické Mafii jste to cítili, ty koně, co má tohle - tamto auto navíc a tak. Policie si s váma nehrála a mafiání už vůbec ne. Wright mafiánů, s papírovou maximální rychlostí 80 km/h, jedoucí 200 km/h, když jsou nasraní, prostě musíte zažít.


Obsah navíc
Začneme klasikou. Mafie si udržovala dlouhou životnost zejména díky módu "Jízda". Zde jste si mohli nastavit jestli bude den nebo noc, četnost policie ve městě, startovní auto a místo, kde budete začínat. Hra vás poté vyflusla s Coltem a pár náboji do otevřeného světa. Jízda v podstatě nemá žádný cíl, jedná se o nekonečnou hru, kde si můžete jen tak jedzdit městem a přilehlou krajinou. Mohli jste taxikařit za peníze (na desítku předem určených míst) nebo zabíjet kolemjdoucí či kolemjedoucí gangstery za slušný obnos. Byla to taková odreagovačka pro každého. Pokud se vám zachtělo si něco dokázat, mohli jste si pustit druhý z dostupných módů - "Extrémní jízdu". Opět je to jízda, takže se moc nemění, město je otevřené, avšak s pár vylepšeními na konkrétních místech a začínáte vždy u svého domu. Na desítce míst na mapě jste však mohli zahlédnout muže s čapkou, který na vás mával. Pokud jste k němu přišli, zjistili jste, že se tím aktivovala speciální mise. Mise byly vždycky šílené, přes čáru, no prostě zkoušely, co všechno dokážete. Mimojiné třeba Speedy Gonzales, muž běžící tak rychle, až z toho hoří zem, po které běžel, kterého máte zabít (ano, běží rychleji než auta jezdí), most přes řeku plný min, který máte zdatně přejet, konspirace s ufony či zneškodnění aut s bombou shozením do řeky. Za každou splněnou extrémní misi vám bylo odemknuto jako odměna speciální auto i pro normální jízdu. Mutagen s blesky na kapotě, crazy horse s extrémním zrychlením, ale mizerným zatáčením nebo manta, co vypadá jako zakulecený batmanův auťák jsou ty nejzapamatovatelnější.

V DE je jízda jen jedna, avšak kombinuje obě dohromady. Místa, která jste navštívili během příběhu lze navštívit i v jízdě, což v klasice nebylo. Extrémní mise se vám objeví na papírcích ve vašem baru, poté co si je aktivujete rozhovorem v telefoní budce. Tyto papírky vám potom aktivují další telefoní budky na stejných místech, jako v klasice, kde mise startuje. Všechny mise tu však nejsou. Např. zmíněný most s minami a Speedy Gonzales tu chybí plus pár dalších, končí to však lépe zvládnutým soubojem s panem Baskervillem (který je ve skutečnosti... no nechám si to pro sebe :D ). Kromě velikosti obsahu, je jediná věc viditelně lepší v DE samozřejmě opět grafika a uhlazenost scén.
Mafia Classic - Mafia DE [3 - 3]
DE má plus za to, že jízdy jsou obě dohromady. Má také plus za to, že můžete navštívit i vnitřní lokace. Má však mínus za poloviční obsah extrémní jízdy (asi je tlačila uzávěrka) a chybející gangstery (tohle nepochopím), takže můžete maximálně jezdit, nebo se honit s policií (ehm, prosím bez dvojsmyslů). Jako novější hra má však více modifikací k dispozici a obsah stále roste.

Velmi rychle ještě k modifikacím - klasická mafia šla modifikovat velmi složitě a počet hratelných modifikací jste si mohli spočítat na prstech obou ruk. Za zmínku stojí tři modifikace (jména už si nepamatuji, to se omlouvám). V jedné vám otevřeli bary, kasíno a pár hotelů, takže šlo v jízdě navštívit pár vnitřních lokací. V druhé se město s postupem času čím dál více plnilo gangstery a vaším cílem bylo je buď rychle redukovat, nebo na ně nahnat policii, která automaticky opětuje palbu na kohokoliv se zbraní. Moje nejoblíbenější byla třetí modifikace, která pouze vyměnila textury vozů ta jiné. Textury, ne modely, takže hit boxy zůstaly stejné. Co každopádně bylo super je, že se vám nyní po městě proháněla Škoda Favorit, tatrovka nebo žigulík. Dokonce i s pohledem zevnitř, což jsem tehdy jako řidič favoritu velmi ocenil, protože to vypadalo fakt jako podle skutečnosti. V DE je modifikování zančně lehčí, jak to v dnešní době bývá. Jeden ze základů modifikace je lepší jízda, která vám odemkne možnost regulérního taxikaření pro zábavu, telefony, ze kterých si můžete zavolat o zbraně, auta, nebo úplně nejlépe o pauliho nebo sama, kteří jezdí s vámi a opětují palbu, dostanete-li se do přestřelky. Navíc vás častují svými hláškami za jízdu nebo za házení granátů, což je halvně ze začátku vtipné. Na vybrané lokace, které v příběhu hráli nějakou roli, vám to také nasadí nepřátelské gangstery, takže si můžete i jen tak zastřílet. Celé je to otevřené i s krajinou za městem bez načítání. Pokud vás baví policejní pronásledování a napětí z neustálého unikání a dívání se za rameno, tak existuje modifikace pro mnohonásobné zvětšení munice, lepší a větší odezvu policie a fungující převleky na větší vzdálenosti.Tolik k tomu, co podle mě stojí za zmínku. Modifikace bez hodnocení.


Hudba
Hudba v klasickém stylu z mafie se stala legendárním i mimo herní kruhy - jako fakt slouží to, že mě s tím doteď prudí seriál Ulice, který používá znělku z jedné části města jako podkres scén v hospodě. Hudba perfektně seděla, hned jste z ní poznali, jaká je nálada situace, nebo místa ve které se nacházíte. Honičky s mafiány měli krásně rychlé tempo, dělnická čtvrť měla zase velmi pomalé tempo. Intro znělka je jednou z nejrozpoznatelnějších herních písniček v české republice a blízkém okolí a to je co říct. Definitivní edice, pro mě celkem překvapivě, do hudby trochu sáhla, ale trochu divným způsobem, protože na některých místech to zní dost podobně. Intro znělka je pryč a nahradila ji tichá melodie. Tsss. Místo toho ji dali nezměněnou, přesně jako v originále, do závěrečných titulků. Podle pamatováka bych řekl, že hrubě asi polovina písniček zůstala s malými vylepšeními a polovinu zahodili a začali znova, ale podobným stylem.
Mafia Classic - Mafia DE [5 - 4]
Jako, normálně se nebudu bránit pokroku po tolika letech, ale zde prostě vítězí nostalgie a například zrovna ta melodie při honičkách s mafiány mi prostě chyběla.


Dabing
Ó, ano. I do tohohle se pustím.Tak prvně, nikdy jsem nehrál klasickou mafii bez českého dabingu a naopak zároveň jsem nikdy nehrál definitivní edici s českým. Četl jsem ale, že český dabing definitvní edice je stejný jako v klasice, což mi nedává smysl, když jsou některé scény trochu jinak, ale budiž. Kdo nezná, tak pozor, objevuje se to i v některých kvízech :) Tommyho dabuje Marek Vašut, a dělá sakra dobrou práci - hlavně v nadávkách. Jeho "ku**a", které říká skoro na všechno je dnes již legendou. Pauliho mluví Petr Rychlý a i když to není zrovna člověk, kterého si představíte jako mafiána, tak tady opět hlas krásně sedí. Jo, není tam italský přízvuk, ale pauliho jako menšího psychopata mluví dokonale. Sama mluví, dnes již zesnulý, Luděk Čtvrtlík. Zde bych řekl, že to je asi nejslabší článek, ale pořád dostatečně kvalitní. Dona Salieriho mluví Antonín Molčík a jeho hlas se krásně propůjčuje muži, který má mít respekt a charakter. Zbytek dělá většinou aspoň průměrnou práci. Mezi zajímavosti známých lidí patří ještě například Miroslav Saic jako Vincenzo, Alexej Pyško jako detektiv Norman, Bohdan Tůma jako pár menších postav chuligánů a Zdeněk Hruška jako Salvatore.
No, to jsem byl zvědavý, jaké hlasy uslyším v angličtině v definitivní edici. A teď nevím, jestli to je tou nostalgií neob něčím jiným, ale je to hrůza. Tommyho mluví nějakej týpek, který se až přehnaně snaží o italský přízvuk, a zní to příšerně. Pauliho dabér doslova zní jako mentál a to v každé situaci. Skoro to občas zní jako kdyby to byl malej skřet, kterého škrtí v dabérské budce. Sam je naštěstí svěží vítr ve smradlavé ústřední trojici. Lehký italský přízvuk se zde dabérovy povedl a celkově je hlas příjemný a podle mě sedí na postavu Sama. Poslední dobrou zprávou je dabing Dona Salieriho. Dabér sice nemá hřmotný hlas jako v našem dabingu, ale charakter a respekt z něho cítíte taky. Zbytek dabingu je těžkej průměr a podprůměr. Jména anglických dabérů ani nezmiňuji, protože v tomhle prostředí se hádám vůbec nepohybujete.
Mafia Classic - Mafia DE [3 - 1]
Kdybyste netrávili 95% času hraním hry s tommym a pauliem, tak by se ten dabing třeba dal přejít, ale takhle to drtí uši celou hru.

Víc už mě teď nenapadá, takže to sčotnem.
Příběh [5 - 5]
Akce [3 - 4]
Jízdní model [4 - 3]
Obsah navíc [3 - 3]
Hudba [5 - 4]
Dabing [3 - 1]

Celkové skóre tedy je [23 - 20]. Vítězství nostalgie! Poslyšte, kolem a kolem musím zopakovat, že pokud se necítíte jako sváteční hráči, a vydržíte trochu kostičkovanou grafiku, tak zkuste klasiku. Pokud zabrousíte ať už ze zvědavosti, nebo jako casual hráč do definitivní edice, tak vám to nikdo za zlé mít nebude. Koupí ať už jedné nebo druhé českou scénu dnes již nepodpoříte. Illusion Softworks před x-lety koupili američani 2K, kteří sami nevydrželi moc dlouho poté. Jediná cesta jak dnes podpořit alespoň duchovního otce mafie, je koupit něco od Warhorse Studia, kde sídlí a pracuje "otec" Dan Vávra, který momentálně stojí za hrou Kingdom Come: Deliverance. Slušná prácička. Tleskám za všechno, co vytvořili.
[Něco tu může chybět, ale dlouhý je to už tak dost a výsledek to asi už nezmění.]
"What do you call a marathon for pastors? A REV RUN."
"Members of the house, the band was... Showaddywaddy"
"Hmm." "Fuck." - Geralt Of Rivia
"When he said he's a positive person, he ment HIV."

Obrázek

Pravidla
Uživatelský avatar
SteGo_Saur_CZ
Administrátor
 
Příspěvky: 4123
Registrován: sob 21. dub 2012 9:54:03
Cash on hand: 186,320.95
Bank: 3,985,590.75
Bydliště: Všade kde se dají hrát hry
Aura: 29

Zpět na Herní články

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron