Recenze: Animation Throwdown

Recenze, návody, popisy a další přidružené ptákoviny.

Recenze: Animation Throwdown

Příspěvekod SteGo_Saur_CZ » čtv 27. kvě 2021 13:22:51

Animation Throwdown je mobilní karetní hra s prvky strategie a sbírání kartiček. Karty sbíráte lepší a lepší, vylepšujete jejich statistiky a pak je posíláte do bojů, vždy jeden hráč proti jednomu hráči, v jednoduchém systému jedné řady, v různých módech, které se časem i mění. Není to však úplně jednoduché, neboť karty mají různé statistiky, jednu až tři schopnosti, možnost spojit se do komba s jinými kartami, což jim dává jiné statistiky, schopnosti atd. Zároveň má každá karta i jeden či dva poddruh zařazení, jeden poddruh má každý měsíc speciální bonusy v bojích a tak vás hra nutí měnit decky karet a přizpůsobovat se momentálním bonusům, abyste měli co největší sílu v daný měsíc.


Graficky jde o jednoduchou kreslenou grafiku s pár animacemi. Co však odděluje tuto hru od ostatních je to, co je na kartách. Na těch naleznete postavy a scény z pěti světoznámých amerických animovaných seriálů (odtut název Animation) a to: Futuramy, Bob's Burgers, American Dad, Family Guy a King Of The Hill. "Fotky" na kartičkách vychází přímo ze seríálů, jako by někdo akorát házel screenshot, o to větší to však má hodnotu pro fanoušky seriálu, neboť to hraje i na jakousi nostalgickou notu a připomíná vám to scény z vašich oblíbených seriálů. Tímto si mě hra také našla původně sama. I když se hlavní menu a v bojích schopnosti hýbou, jsou karty jinak statické, proto jsem říkal, že je tu "pár" animací. Hrdina pokud vyhraje nebo prohraje nahodí příslušnou pózu, v určitých módech v pozadí lítají nějaké věci apod. Jak je hra celkem graficky jednoduchá, s enormním počtem karet se silně zvedá její velikost na SD kartě a hra je také celkem dost náročná na internetové připojení. Vlastně se vůbec nedá spustit bez internetu a jakékoliv menší vypadnutí internetu vás skoro vždy bez milosti vyhodí pryč ze hry. V boji to naštěstí mají vyřešené tak, že hra si ukládá konec každého hotového tahu, takže po opětovném připojení se vás vždy zeptá, chcete-li pokračovat v rozjetém boji. Uf, naštěstí.


Nyní se podíváme na strategickou hloubku hry. Ta se dělí na x součástí, kde každá má nějaký vliv na hru jako takovou. Jak jsem říkal, základem je boj jeden proti jednomu. V ruce máte vždy pět karet. Hráč, jenž je na řadě, vyloží nějakou kartu. Tu buď zkombinuje (kombo) s jinou kartou a tím vytvoří novou kartu na stejném místě, s jinými statistikami a schopnostmi, nebo vyloží kartu jako novou. Nové karty se vždy vykládají do jedné řady zleva doprava. Pokud vám tedy jednu z karet v řadě soupeř zničí, nová karta jde vždy na první volné místo zleva. Karta jako taková útočí na kartu soupeře, jenž jí leží naproti v řadě a přebytečný útok nebo celý útok, nebyla-li naproti karta soupeře, se odečítá od životů hrdiny soupeře (mimochodem také psotavičky ze seriálů). Cílem každé hry je samozřejmě dostat soupeřova hrdiny na nulu.

Karta jako taková má vlastní útok a životy jako základní statistiky. K tomu jí pomáhá vždy alespoň jedna nebo více schopností s určitým číslem. Číslo udává doslova kolik se té schopnosti provede po aktivaci. Důležité je ještě říci, že karta jako taková je schopná bojovat až od dalšího kola od jejího vyložení. Nyní schopnosti:
Punch X se aktivuje v každém kole a udělí X poškození náhodné jiné kartě. Jedná se o asi nejčastější a jednu z nejužitečnějších schopností.
Crazed X se aktivuje vždy po útoku karty a přidá trvale X k útoku karty do dalších kol. Karty s Crazed jsou tedy v podstatě každé kolo pořád silnější a silnější.
Recover X se aktivuje vždy, když provedete kombo karet a přidá X k současným a zároveň i maximálním životům karty.
Bomb X se aktivuje vždy během útoku a dělá to, že za X zraní karty v nejbližším sousedství karty, která byla cílem ůtoku. Je tak tedy možné zranit až tři karty zároveň jedním útokem.
Cripple X se aktivuje vždy na začátku tahu karty a sníží útok jiné náhodné karty o X. Funguje to navíc dobře i tak, že pokud má karta nulový útok, tak ani neútočí a tím pádem se neaktivují její schopnosti po útoku.
Cripple All X je plošnou verzí Cripplu. Funguje stejně, ale působí na všechny karty soupeře.
Payback X se aktivuje vždy poté, co na tuto vaši kartu zaútočila soupeřova karta a vaše karta útok přežila. Vaše karta pak vrátí X zranění soupeřově kartě.
Boost X je v podstatě obdoba recover. Aktivuje se poté, co provedet kombo karet a přidá X k útoku dané kartě.
Cheer X se aktivuje vždy na začátku tahu karty a přidá na jedno kolo x útoku jiné vaší kartě. Toto sebou však nese několik podmínek. Karta, která bonus dostane se musí nacházet někde vpravo od této karty - v podstatě to zvedá útok jen na jedno kolo a tak to nebude zvedat útok kartě nalevo, která již útočila. Navíc je Cheer někdy podmíněn poddruhem karty (vysvělím později), jako že funguje jen pro vaši kartu s tímto poddruhem.
Cheer All X je obdobně plošnou verzí normálního Cheer efektu. Znovu platí stejné podmínky jako u běžného.
Shield X se aktivuje vždy na začátku tahu karty a na jedno kolo dává jedné vaší náhodné kartě štít proti zranění. Tentokrát štít může získat karta i nalevo od této a bonus tedy platí do dalšího kola. Může tu však být podmínka, že bonus platí jen pro určitý poddruh karet.
Shield All X je znovu obdoba původní schopnosti, se stejnými podmínkami, jež funguje plošně.
Leech X se aktivuje po útoku karty a přidá X životů vaší kartě, pokud zasáhla soupeřovu kartu. Funguje jen jako samoléčba. Nezvedá maximální životy karty.
Jab X se aktivuje před útokem karty a na jedno kolo o X zmenší bonus, který karta obdržela k životům. To platí na schopnosti Shield a Sturdy (více dále).
Sturdy X se aktivuje vždy, když je na kartu veden útok jinou kartou (neplatí pro bonusové poškození) a zmenší o X utrpěné zranění.
Heal X se aktivuje vždy na začátku tahu karty a vyléčí jednu vaši zraněnou náhodnou kartu o X životů, nebo do jejího maxima. Může obsahovat podmínku, že platí jen na určitý poddruh karet.
Heal All X je zase obdobou původní schopnosti, jen s plošným efektem. Může obsahovat podmínku.
Gas X se aktivuje po útoku karty a poté se aktivuje každé kolo, kdy se aktivovala zasažená karta a to do zničení zasažené karty nebo do konce bitvy. Po vašem útoku a následně po každé aktivaci zasažené karty, karta ztratí X životů. efekt se nestackuje, takže hodnota X se ani s dalšími útoky nemění.
Motivate X se aktivuje vždy na začátku tahu této karty. Karty v její blízkosti dostanou X bonus k útoku na jedno kolo. Může obsahovat podmínku.
Hijack X se aktivuje vždy po útoku karty. Tato karta ukradne X k bonusu zranění kartě naproti a přidá ji jako bonus ke své vlastní síle útoku.
Give X se aktivuje vždy na začátku tahu karty. Tato karta přidá náhodné vaší kartě nějakou schopnost o síle X na jedno kolo.
--- Po velkém updatu asi před 2 lety se přidaly tyto schopnosti:
Bodyguard X se aktivuje vždy na začátku tahu karty. Chrání tuto a sousední karty proti X bonusových zranění (ze schopností).
Enlarge X se aktivuje jen jednou a to hned po zahrání karty. Permanentně zvýší současné a maximální životy karty o X.
Burn X se aktivuje vždy po útoku karty. Za X náhodně poškodí soupeřovu kartu s největšími životy a následně zvýší vlastní hodnotu schopnosti Burn o X na této kartě.
Bunker X se aktivuje při vyložení karty a poté na začátku každého vašeho tahu. Zmenšuje zranění, které karta utrpí o X a to jak z bonusů, tak z standardního útoku.

Jak vidíte, schopnsotí je dost. A karty můžou mít třeba i tři zaráz. Jak karty vylepšujete, schopnosti získávají na síle.


Tímto si odskočím z bitev k vysvětlení vylepšování, komb a vzácností karet.
Začneme vysvětlením komb, neboť je to nejjednoduší. V úplném základu se karta napřed dělí na jeden ze dvou druhů: kartu postavy nebo kartu akce (někdy se karta jmenuje jako postava, ale pořád může být akce - toto se děje u "vedlejších" postav seriálu; postavy jako např. Leela, Bender, Fry, Zoidberg z futuramy jsou vždy kartou postavy). Karta psotavy je vždy jedna pro danou postavu, můžete ji však vlastnit vícekrát (a tím pádem mít vícekrát v balíčku do bitvy). Kombo se délá pouze spojením karty postavy s kartou akce, s tím, že v naprosté většině případů dostane výsledná karta poddruh shodný s poddruhem karty akce. Jenom tak pro příklad, spojením karty postavy "Fry" s kartou akce "Alamo Beer" (což je pivo ze seriálu King Of The Hill), které má poddruh "drunk" dostanete kartu "Drunk Fry", která má poddruh "drunk". Ano, je možné kombinovat postavy a akce z různých seriálů. Není nutností je kombinovat jen v rámci jednoho seriálu, jsou tu však dvě ale. Spojení/kombo karet musíte napřed vyzkoumat. To se děje v reálném čase v sekci hry zvané "Research". V závislosti na vzácnosti karet, to trvá od jedné minuty po dva dny. Dále je nutné vědět, že ne všechny karty postav a ne všechny karty akcí se dají dohromady spojit. Kdekoliv si můžete prohlídnout možné kombinace karty s jinými kartami, takže nejste překvapeni, že něco nejde. Od již zmiňovaného velkého updatu, který byl kdysi, se ke dvou druhům karet (postava a akce) přidal ještě třetí druh - Power. Power je v podstatě již hotové kombo dvou karet, ale ve slabší verzi.

Nyní k vzácnosti karet, respektive k jejich úrovním. Těch je pět, od nejslabších k nejsilnějším v tomto pořadí:
Bílá (Common), Zelená (Uncommon), Modrá (Rare), Fialová (Epic) a Oranžová/Zlatá (Mythic). Prvních pár týdnů používáte bílé a zelené, abyste se dostali k modrým. Poté měsíc až dva používáte modré, abyste se dostali k fialovým a poté už dokonce života sbíráte (velmi sporadicky) oranžové a kombinujete je s fialovými. Získat karty není problém. Ve hře funguje sekce obchod, kde karty kupujete v "balíčcích" za herní měnu (mince), kterou dostáváte bojováním v kampani nebo v aréně (vysvětlím dále). Nebo do toho strčíte reálné prachy, nebo denně sbíráte ve velmi malém množství krystaly, za které se kupují lepší balíčky. Bílých karet dostáváte miliardy, zelených milióny, modrých tisíce a fialových stovky. Mythic je speciální, protože Mythic karta se nedá koupit. Tu musíte složit z mythic krystalů a určité sumy peněz. Mythic krystaly dostáváte jako odměnu za určité měsíční úkoly a další bonusy.

Karty jde vylepšovat na určitou maximální úroveň a následně je možné je až dvakrát spojit. Maximální úroveň se odvíjí od vzácnosti karty. Fialovou můžete vylepšit 5x, zatímco modrou 4x. Dvě stejné karty na maximální úrovni můžete spojit do jedné silnější verze, kterou lze zase x-krát vylepšit. Toto lze provést dvakrát a spojené karty lze poznat podle "přehybů" na pravé straně karty. Vylepšování se provádí buď draze za peníze, což se nedělá, nebo za "Watty", což je měna pouze k tomuto účelu vytvořená. Watty dostáváte občas z balíčků karet, ale hlavně z karet, které již nechcete. Nepotřebné karty můžete sešrotovat a dostat za to watty. Maximální kapacita vašeho celkového počtu karet je sice konečná, ale takových 500-600 karet se tam asi vejde. Balíček do boje má od tuším 18 karet do 50 karet, kde záleží na vaší taktice, kolik a jakých tam chcete (méně karet znamená větší šanci udělat konkrétní kombo atd, ale větší šanci, že vám dojdou karty, pokud bude boj nerozhodný).


Zpátky k bojům. Jak jsem říkal, karty mají i určitý poddruh. Ty jsou následující (s dovolením nechám bez překladu):
Artistic, Drunk, Addicted, Disguised, Toy, Educated, Armed, Athletic, Fighter, Hyper, Rich, Musical a Animal. Ty mají efekt v podstatě pouze na jednu věc a to bonus v bitvách. Jak jsem říkal, jednou měsíčně se mění celkový bonus do bitev. Karty s tímto poddruhem pak např. útočí s útokem o 50% větším nebo třeba mají schopnost Punch o 25% lepší. V jiných sekcích se třeba cení bonusem určité kombinace karet nebo vícero poddruhů naráz apod.


Tím bych se dostal snad k tomu poslednímu (ne, počkat, ještě bude jeden odstavec :D) a to sekcím hry. Hra má 9-10 sekcí, 9 trvale a občas se jedna přidá kvůli zvláštní akci. Sekce jsou: Challenges, Research, Deck Build, Rumble, Shop, Adventure, Arena, Event, Siege a tím desátým bonusovým bývá Swolle Club. Shop mluví sám za sebe, snad jen dodám, že kromě karet lze koupit i rozšíření balíčků, watty, možnost změnit watty na epic krystaly, koupit použitelné předměty nebo koupit research krystaly.

Research je tedy jak jsem říkal na zkoumání možných kombinací karet. Jsou tu tři "stáze", ve kterých lze zkoumat. Dvě fungují klasicky zadarmo na otevření daného komba dvou karet. Jedno funguje stejně, ale musíte si napřed prohlídnout jednu reklamu (obecně v této hře se vám reklamy vůbec nevnucují (Paráda!) ale jejich sledováním vás ještě naopak odměňují - když spočítám svůj denní pobyt v této hře, tak "vidím", resp. nevidím, ale zapnu vždy přesně 10 reklam; jedna dává bonus jako v jackpotu něco vyhrát (i mythic krystaly!), tři vylepšují jakýkoliv zisk peněz a wattů na x hodin, jedna je na research a pět jich je v krabicích, co padají z bojů, které přináší použitelné předměty). Poslední čvrtá je na výzkum vylepšení komba, v podstatě zlepšuje dané kombo napříč různými spojení karet (to je však postupně dražší a dražší - až nehorázně).

V Deck Buildu si, jak jinak, stavíte balíčky. Těch můžete mít kolik chcete. Já mám například jeden pro nej karty, jeden pro každý poddruh a jeden pro každý seriál (neboť to občas chcou v denních úkolech). Také zde vylepšujete karty, šrotujete je a všemožně dumáte nad kartami obecně.

Event jen jednoduše slouží jako rychlý přehled toho, jaký poddruh zrovna frčí (má bonusy v bitvách), jaké speciální challenge ještě platí a na co se těšit přístě.

Bojovat můžet epouze za energii k tomu určenou. Těch je více a obnovuje se samozřejmě sama po uplynutí určitého reálného času nebo po použití použitelného předmětu k tomu určeného.
První místo, kde lze bojovat je Adventure. To je něco jako kampaň, kde bojujete proti počítačem nastaveným balíčkům. Adventure se skládá z desítek postupně těžších a těžších "ostrovů". Na každém ostrově jsou tři postavy. Ty mají tři úrovně, z toho každou třikrát. Kurnik, to je matika. Za výhru máte samozřejmě peníze, watty a nové karty atd. Energie pro bitvu v adventure se také obnovuje nejrychleji ze všech ostatních druhů a lze ji doplnit kanystry z předmětů.

V aréně bojujete proti jiným lidem, i když ne až tolik. Hra nefunguje na principu, že dva hráči hrají zaráz. Kdyby to fungovalo takhle, tak na tuhle hru prdím, protože nesnáším to nekonečné čekání při mobilních hrách po internetu. Pokud bojujete proti někomu, tak bojujete proti balíčku, který má zrovna aktivní a hraje za něj počítač, resp. A.I. Tedy i za vás hraje počítač, jste-li někdy někde vyzván jiným hráčem, jen k tomu používá vaše karty a vámi sestavený balíček. Tento princip se mi hodně líbí. V aréně také dostáváte jako odměnu zejména peníze a watty, ale také žetony hrdinů, což jsou takové jakoby náhrady zkušeností. Každou bitvu bojujete s jedním hrdinem, kterého jste si k balíčku sami vybrali (možno měnit) a ten má úroveň 1-15 a s tím i nějaké svoje schopnosti, podobné schopnostem karet. Navíc, každou výhrou v řadě se vám zvyšuje následující odměna za vítězství, ale také dostáváte těžšího a těžšího soupeře. Energie se doplňuje pivem (správně! to je moje hra :D) a za 24 hodin máte kolem 18 energie. Jsou tu jakési zkušenostní limity, zjevně proto, abyste nedostávali mega hráče, začínáte-li se hrou. Já jsem již v posledním, kam se dobrou strategií dostanete klidně i před první mythic kartou.

Challenge obsahují určitý počet výzev (dvě určitě, většinou i více) a dokonce i vlastní obchod. Výzvy fungují napůl jako kampaň a napůl jako aréna. Z těch dvou výzev, které tu jsou vždy je jedna typu kampaně, kdy bojujete proti stále silnějšímu sestavenému balíčku a jedna je typu aréna, kde bojujete proti lidem, ale z nějakého menšího celkového výběru hráčů (netuším, jak je to přesně). Abyste mohli bojovat musíte použít tikety daných výzev, které se sami doplňují v určitém počtu zaráz po určitém čase (nebo je kupujete za krystaly - fuj) a to 8 pro kampaňový styl a 10 pro aréna styl. Zde za boje dostáváte místo normálních mincí speciální mince, které jsou lepší verzí těch normálních. Utratit se dají zde, ve vlastním obchodě, za žetony hrdinů, nebo super balíček karet (velká šance na fialové karty). Pokud se také dějě něco speciálního (například je speciální výzva protože Vánoce), tak to většinou najdete tady.

Rumble a Siege jsou zvláštním druhem bitev, do kterých potřebujete být v klanu. Kdo neví, co to znamená vysvětlím: klan je jednoduše skupina lidí, kteří v podstatě hrají jakoby za jeden tým. Je tu i ingame chat, kde si můžete s kamarády z klanu psát a domlouvat si strategii. To je v pozdějších fázích hry docela nutné (jak vím z vlastní zkušenosti).V klanu může být maximálně 50 lidí. Rumble i Siege je boj jednoho klanu proti jinému. Rumble je jednoduší - hraje se vždy v neděli a tuším i v pondělí (+ speciální případy), tedy pokud váš klan kapitán klanu do bojů přihlásil (netuším, jak to funguje, kapitánem jsem nikdy nebyl). V Rumble máte k dispozici 10 bojů. Ty jsou každý proti náhodnému soupeři ze soupeřícího klanu. Podle toho, jak se vám v bitvě vedlo, dostanete od jednoho do sta bodů. No a až doběhne časový limit, do kterého měli všichni stihnout udělat těch deset bojů, sečtou se body na obou stranách a vítězí ten s větším počtem. Jednou za měsíc se pak tyto týdenní počty porovnávají s ostatními klany celosvětově a dostáváte speciální odměny podle toho, jak si vedete. Siege funguje znovu klan proti klanu a tuším se hraje minimálně každé úterý?? nebo čtvrtek... co já vím, když to tam je, tak to hraju :D Tentokrát je tu však pět ostrůvků. Váš klan si v mezičase přípravy vybere, jaký bonus platí pro bitvy na daných ostrůvcích (např. Rich) a vy osobně si pak vybíráte, který ostrůvek, jakože bráníte. Soupeřův klan udělá to samé. Poté, co začne odpočet bitvy, máte jeden reálný den k dispozici zase 10 bojů. Nyní si však vybíráte, na který ostrůvek zaútočíte. Ostrůvky mají počet životů rovnající se, velmi přibližně a zaokrouhleně, počtu hráčů na ostrově krát deset. Znovu dostáváte určité bodové ohodnocení za boj s nepřítelem. Navíc se však snažíte potopit ostrov nepřítele, protože to znamená bonusové body pro váš tým. O to stejné se samozřejmě snaží i soupeři.

Poslední zbývá swolle club, ten jen velmi v rychlosti... bojujete pdoobně jako v kampani proti nastaveným balíčkům. Ty jsou však velmi velmi těžké s postupem každého dalšího kola. Abyste na to měli, tak utrácíte dočasně dostupnou novou měnu za "trénovaní" hrdinů, kteří vylepšují nějaké konkrétní statistiky vašich karet (např. trénování Boba vám dá bonus k útoku kartám ze seriálu Bob's Burgers). Tahle akce většinou trvá měsíc nebo tak nějak, ale není každý měsíc.


Co dodat. je tu ještě x-věcí, o kterých bych mohl hodit řeč, ale to nejdůležitější jsem řekl a stejně je to delší než soupis prohřešků Donalda Trumpa. Osobně to hraju bůhví jak dlouho.... řekl bych tři až čtyři roky. Obětovat tomu musím ale jen asi 10-20 minut jednou denně. nebo si to rozkouskujete na více části za den po pěti minutách třeba atd. to je tím, jak se všechno doplňuje v reálném čase. Furt to hrát prostě nejde, ale o to je to taky lepší. Dostat se mezi elitu trochu trvalo. Mám asi 12 mythic karet, ale rozhodně si nepřipadám jako mistr bitev. Prohrávám pořád tak nějak stabilně půl na půl. Tedy v aréně, kampaň už je pro mě zase moc lehká, ale zase mám aspoň bonusy zadarmo. Zbytek už asi pomlčím.

Pohled na bitvu. Karty v řadě, schopnosti aktivní atd. V pravo nahoře je taky fajn nástroj pro zrychlení hry a nebo i překočení animací soupeřova tahu.
at1.jpg



Plusy: kvalitní strategie; nezabírá zase až tolik vašeho denního času; seriálové zasazení; spousty předmětů; výzvy a další speciality se mění aby se nepřejedly; sem tam se vydávají i stále nové karty (poslední obří přídavek byly karty postav Zappa Branigana, což sebou neslo i tunu dalších komb atd.); bitvy proti lidem ve skutečnosti nejsou proti lidem a tak na nikoho nečekáte; vylepšování karet a všemožné další serepetičky; perfektní věcička je možnost koupit v obchodě tolik balíčků kolik chcete, klidně i všechny naráz, na které máte;

Mínusy: peníze časem ztratí svou hodnotu; krystaly jsou hodně vzácné a přitom se pořád hodí; vylepšovat mythic karty je běh na hodně dlouhou trať; globální výzvy vás rychle vyvedou z omylu, že máte dobré karty; to silně vyžadované připojení na internet mě sem tam dost štve; při prohlížení karet se sice karty dají filtrovat podle všeho možného, zobrazují se však stále jen v jedné řadě, což je utrpení se pak prohnat 200 karet, než najdete tu, kterou jste z nějakého důvodu chtěli;

Meh: Zvuková stránka hry je relativně ok. Jsou tu spíše lehké melodie, než songy a hodně zvůků schopností atd. Denní úkoly jsou denně stejné (až na pár speciálních svátků), což mi nevadí. Co mi vadí je však princip vybírání za jejich splnění. Ono to na vás samo vyskočí, že je to splněno - ok, ale chodí to po jednom v bednách, na které musíte kliknout, ty se animací otevřou a pak musíte odkliknout odměnu. Výzvy jsou také v určitých variacích pořád stejné. to kam se dostanu je překvapivě také pořád stejné, jakmile vám to hodí lidi podobné vaší úrovni, prostě se za chvíli zaseknete.

Hodnocení hráče: 87/100

Dost to navyšuje fakt, že tam vidím futuramu a family guye. Ostatní seriály jsem dřív tolik neznal, teď už ano. Tím, že hra má jakési možnosti přeskakovat rychleji bitvy, můžu denní chleba vložit i do dnů, s jinak nabitým časovým programem. Těžko říct, jestli hru vyloženě doporučuji, protože to chce hrát tak rok, aby se něco dělo. A komu se v dnešní době už chce něco takového začínat, když ví, jak dlouho to potrvá že.
"What do you call a marathon for pastors? A REV RUN."
"Members of the house, the band was... Showaddywaddy"
"Hmm." "Fuck." - Geralt Of Rivia
"When he said he's a positive person, he ment HIV."

Obrázek

Pravidla
Uživatelský avatar
SteGo_Saur_CZ
Administrátor
 
Příspěvky: 4115
Registrován: sob 21. dub 2012 9:54:03
Cash on hand: 186,383.35
Bank: 3,985,590.75
Bydliště: Všade kde se dají hrát hry
Aura: 29

Re: Recenze: Animation Throwdown

Příspěvekod SteGo_Saur_CZ » stř 02. lis 2022 14:01:40

Jenom lehké doplnění - s velkými fanfárami se do Animation Throwdown přidal další seriál - Archer. To sebou neslo samozřejmě kopu nových karet a výzkumů k tomu určených, některé challenge se změnili na archer tématiku a kampaň je na vlastním ostrově archer++, který ale funguje stejně jako klasický kampaňový ostrov. Aby pak bylo na hlavním menu více místa, Challenge ostrůvek byl kompletně absorbován ostrůvkem Event, což glosuju. Z osobního hlediska jsem navíc vyměnil klan (resp. mě z neznámého důvodu vyhodili a tak jsem se přidal k jinému volnému). Ten je o dost slabší než ten původní a tak trochu drtím konkurenci, když máme klanové bitvy :) O to menší mám ale odměny, protože můj klan ještě není dost vysoko. Každopádně mi připadají jako mnohem odvázanější a příjemnější partička lidí, takže za mě spokojenost.
"What do you call a marathon for pastors? A REV RUN."
"Members of the house, the band was... Showaddywaddy"
"Hmm." "Fuck." - Geralt Of Rivia
"When he said he's a positive person, he ment HIV."

Obrázek

Pravidla
Uživatelský avatar
SteGo_Saur_CZ
Administrátor
 
Příspěvky: 4115
Registrován: sob 21. dub 2012 9:54:03
Cash on hand: 186,383.35
Bank: 3,985,590.75
Bydliště: Všade kde se dají hrát hry
Aura: 29


Zpět na Herní články

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron