Stránka 1 z 1

Recenze: Ducktales (1989)

PříspěvekNapsal: pon 05. srp 2019 11:47:33
od SteGo_Saur_CZ
Když už to nakousl Hit Master, tak to tady dokončíme :) Ducktales byla plošinovka s pocity urgentnosti a zlámaných prstů. Odvěký nepřítel strýčka Skrblíka Hamoun se vytasí se sázkou, kdo vydělá více peněz během určité doby. Skrblík se samozřejmě jako vždy nechá vyprovokovat a tak začíná souboj s časem a problémy na cestách k pokladům. Poté, co jste si na mapě světa vybrali jednu z možných lokací s pokladem, jste se tam v minihře museli s Rampou dopravit v letadle. To mohlo být i o krk, neboť Hamoun na vás vytahoval všelijaké způsoby, jak vás zastavit. Do toho se mohlo stát, že na stejné místo putoval pro poklad i sám Hamoun, takže jste tam museli dorazit před ním. Poté, co jste úspěšně přistáli (neúspěch znamenalo návrat domů), jste pro poklad museli splnit jednu z x miniher. Mohli jste fotit zvířata v džungli, hledajíc zvláštní růžová zvířata. Nebo jste mohli skákat po liánách, kde jste se museli vyhýbat krokodýlům a pumám. Nebo jste mohli lézt na horu pomocí háku a lana, která byla posetá jeskyními systémy, ve kterých mohli číhat medvědi, ale taky i Magika von Čáry. Do toho vás ještě občas prudili i Rafani. Nebo jste mohli vstoupit do pyramidy zesnulého faraona, s cílem najít poklad ve zdánlivě nekončícím bludišti, kdy však nebylo jasné, co na vás v příští místnosti čeká a navíc vás celou dobu honí mumie. Šancí získat poklad je spoustu. Po vašich misích však Hamoun podniká také své, takže je to i otázka peněžních bonusů, které můžete během miniher sesbírat cestou k pokladu. Rozbité letadlo také něco stojí. Doma jste mohli zariskovat a vsadit si na burze. Ve změti náhodných firem a náhodných predikcí o vzestupu či poklesu jejich akcií, však aby jeden něco užitečného pohledal. Po upršení časového limitu se Hamounovo získané bohatství porovnalo s vaším na památných (pro diváky) obřích váhách a rozhodlo se, zda si můžete říkat nejbohatší kačer.


Retro hodnocení:
+ kačeři; více miniher; možnost akcií; souboje s Hamounem; možnost si skočit do peněz v sejfu
- ovládání; pomalé nebo zase příliš rychlé; nevyvážené obtížnosti miniher; moc hranatá grafika

Horolezectví bylo z těch těžších, kvůli ovládání a míře trpělivosti, které bylo třeba. Ale měli jste 3 pokusy.

Re: Recenze: Ducktales

PříspěvekNapsal: stř 07. srp 2019 12:51:19
od nk8215
Carlsbad Caverns.
A samozřejmě šipka do trezoru se šancí najít čtvercovou kovovou tisícovku… A hroši, co měli v oblibě se zčistajasna potopit… A cosi-jako-katapult, co vám mávalo s letadlem… A… tak dál, bylo toho hodně…


Gesendet von iPad mit Tapatalk Pro