Recenze: 12 Labours of Hercules (2013)

Recenze, návody, popisy a další přidružené ptákoviny.

Recenze: 12 Labours of Hercules (2013)

Příspěvekod SteGo_Saur_CZ » úte 28. kvě 2019 13:13:34

Někdy je potřeba se u toho počítače uklidnit, tedy nehrát hry, které po vás vyžadují trvalé soustředění. Ale nehrát vůbec - to by zase nešlo. A tak si odpočiňme (odpočiňte) u jednoduché logické hry 12 Labours of Hercules. Hra ucházející pro OCD jedince, aspoň z toho pohledu, že cílem hry je v podstatě "uklidit" hrací mapu v každém kole. Samozřejmě to děláte s Herculem (i když vlastně pro něho, on vám je jen schopen pomoci s hodně těžkými věcmi). K dispozici máte hlavní budovu (někdy i více), ve které se shromažďují zásoby a vaši dělníci, houpací lehátko s Herculem a poté podle úrovní i věci navíc. V hlavní budově, podle vylepšení, může být 1-3 dělníků (4 s bonusem), kteří chodí tam, kam je již dopředu posíláte. Můžete si naklikat až tři rozkazy dopředu a dělníci po splnění svého současného, ihned začnou pracovat na těchto dalších pěkně popořadě. Dělníci sbírají z trvalých sběrných míst suroviny, které pak vyměňujete za čištění cest, což může znamenat pokácet strom (a získat dřevo), prokopat se skrz skálu, spravit provazový most, přinést artefakt, otevřít bránu, vytěžit zlato anebo stavění budov. Mezi budovy zde patří: farmy, které vám dávají jidlo, pily, které vám dávají dřevo, skladiště, které zvyšuje hodnotu všech surovin, které si nosíte domů, doupě medůzy, která jediná dokáže porážet minotaury, hnízdo pegase, který jediný umí shodit kámen z útesu a porazit harpyje.
Farmy, pily a skladiště se dají dále až dvakrát vylepšit pro větší výhody ohledně suroviny. Jedná se o takový bonus. Když je řeč o bonusech, po určitých úrovních, kdy poctíte svou oddaností určité titány, získáte něco jako kouzla, která se určitý čas nabíjí a vy je pak během hry můžete podle nabití libovolně používat. Jedná se např. o zrychlení dělníků na cestě, zrychlení práce dělníků, větší přínos surovin po omezenou dobu či zastavení herního času.
Herní čas je to jediné, co vás "může" nutit hrát s určitou strategií. Pokud totiž úrovně stihnete dokončit v určitém limitu, dostanete tři hvězdy a jako bonus na mapě světa začne výstavba divu. Dokončete deset úrovní na tři hvězdičky a div je postaven. A pak jdete na další atd.
Než to ukončím, lehce se zmíním o příběhu, který pouze lehce ovlivňuje hru. V úrovních víte, kam jdete a proč tam jdete. Dává to i smysl. Vše je lehce zabaleno do řeckých mýtů a legend. Hlavním středobodem je vaše unesená manželka, kterou si u sebe schoval hádes (zjevně aby vás naštval). Ale jinak, krom pár obrázkových cutscén, nemusíte mít vůbec potuchy, proč se co děje. Ono to ale vůbec nevadí, protože já si přišel zahrát, abych zrelaxoval. A co vy?

Pravý horní roh obrazovky zobrazuje dostupné suroviny. Pravý dolní roh obrazovky zobrazuje ukazatel nabití daných schopností pro kolo (v tomto případě roh hojnosti - větší přínos surovin po omezenou dobu). Na cestách vidíte šutry, díry, minotaury a toho všeho se musíte zbavit - tedy někdy nemusíte. V tomto případě je za úkol opravit most vpravo nahoře, ale úrovně jsou udělané tak hezky, že vyčistit všechny cesty je lepší a kolikrát i rychlejší. Ještě jedna věc - na levém okraji obrazovky je uprostřed ukazatel času úrovně. Tento obrázek je již vyfocen poté, co došel čas. Hra vás ale nevyhodí. V klidu vás nechá dohrát a jestli příště chcete vylepšit svůj čas, tak vám v tom nebrání
12loh1.png



+ Hezká kreslená grafika, jednoduché, bonusy, občas zajímavé úrovně, pocit relaxace při hře, zmínky o řecku a tak okolo, levné
- krátké, jednoduché?, principově omezené, dětské "boss fighty", někdy máte pocit, že ten dělník tam jde schválně, co nejpomaleji to umí


* Na úplný závěr ještě dodám, že při hledání obrázků jsem narazil na mnohačetné zmínky o dalších dílech (snad až 6), takže to mínus za krátké si teoreticky můžete oddělat. Pokud vás to teda bude bavit.
"What do you call a marathon for pastors? A REV RUN."
"Members of the house, the band was... Showaddywaddy"
"Hmm." "Fuck." - Geralt Of Rivia
"When he said he's a positive person, he ment HIV."

Obrázek

Pravidla
Uživatelský avatar
SteGo_Saur_CZ
Administrátor
 
Příspěvky: 4115
Registrován: sob 21. dub 2012 9:54:03
Cash on hand: 186,383.35
Bank: 3,985,590.75
Bydliště: Všade kde se dají hrát hry
Aura: 29

Re: Recenze: 12 Labours of Hercules

Příspěvekod SteGo_Saur_CZ » stř 16. říj 2019 8:31:16

UPDATE RECENZE: 12 Labours Of Hercules II - The Cretan Bull

Po nějaké době jsem se odhodlal, koupil a dohrál druhý díl této oddechové strategie. Co se změnilo oproti prvnímu dílu? Mnoho ne, zaco jsem ale spíše rád, neboť všechno fungovalo tak, jak má, tak proč to měnit. Map je nyní 44, z toho 4 bonusové, které se vám odemknou sbíráním skytých kamenů "puzzle" v každé misi. Po deseti kolech jednotlivé puzzle složíte dohromady a bonusová úroveň je zpřístupněna. Pro "lovce" je fajn i nová (i když skoro na chlup stejná) sada achievementů, s konečně trochu těžším v hlavní roli - konkrétně překonat rekord vývojáře na pěti mapách. Pár nových překážek a speciálních akčních míst už je jenom drobnost. Na mapách se však nově objevují také zloději, kteří vám kradou suroviny z míst stálého příjmu, když se o ně dlouho nestaráte. Docela prudérní cháska, když jedete na rekord a potřebovali jste si nějakou surovinu schovat na potom. Ke kerberovi, Medůze a Pegasovi přibyl na pár misí kamarád Cháron (ano, přesně ten). Ten vám na některých mapách za zlato umí přivézt suroviny přes vodu. Na výběr nemáte, protože jestli na té mapě je, na sto procent ho budete potřebovat. Finální mise (v podstatě boss fighty - každé desáté kolo) jsou samozřejmě nové, ale nikterak namáhavé a víceméně podtrhují celkový relax dojem, který hra vyzařuje a dělala tak i v prvním díle. Poslední novinkou, na kterou jsem si vzpomněl, je přítomnost obelisků v některých misích. V prvním díle se pár obelisků našlo, ale v druhém díle jejich nespočetně více a mají schopnosti aktivovatelných bonusů, které občas během mise máte k dispozici. Příběh tentokrát vypráví o herkulovi, snažícího se chytit býka, který ničí všechno co má v cestě, takže nic moc. Každopádně já si to zase celkem užil a už rovnou pokračuji ve hraní třetího dílu. Až budu mít hotovo, zase se ozvu.

Hodnocení oproti minulé recenzi:
+ hratelnost se zásadně nezměnila; obelisky; zloději
- příběh; mapy jsou více "lineární";

Nakonec musím říct, že si nevím rady kam zařidit nový systém puzzle. Na jednu stranu člověk musí chvíli čumět do mapy a hledat barevný šutr s písmenem H a pak složit primitivní obrázek, na druhou stranu pak ale dostane bonusovou úroveň, která se většinou nějak liší od běžných map. Stejně tak jsem na vážkách ohledně Chárona. Asi chápu, co tím autoři mysleli (ohledně převozu přes vodu, což mohl být super princip), ale přišlo mi to celkem kostrbaté.
"What do you call a marathon for pastors? A REV RUN."
"Members of the house, the band was... Showaddywaddy"
"Hmm." "Fuck." - Geralt Of Rivia
"When he said he's a positive person, he ment HIV."

Obrázek

Pravidla
Uživatelský avatar
SteGo_Saur_CZ
Administrátor
 
Příspěvky: 4115
Registrován: sob 21. dub 2012 9:54:03
Cash on hand: 186,383.35
Bank: 3,985,590.75
Bydliště: Všade kde se dají hrát hry
Aura: 29

Re: Recenze: 12 Labours of Hercules

Příspěvekod SteGo_Saur_CZ » ned 09. srp 2020 18:41:19

UPDATE RECENZE: 12 Labours Of Hercules III - Girl Power

Konečně jsem zase dostal chuť si to zahrát a dojel jsem třetí díl. Znovu se toho moc nezměnilo, největší novinkou nyní bylo to, že v příběhu Hercula unesli a jeho žena (přítelkyně, whatever) ho musela zachránit, což bylo do asi poloviny hry a pak jeli spolu až do konce. Jeho žena má zároveň novou schupnost a to zalévání keřů. Ty totiž tentokrát nejsou již vyrostlé, ale ona k nim napřed musí přijít, zalít je a pak až můžete sbírat. Misí je 45, z toho 4 bonusové za skládačky puzzle, stejně jako předtím, a jedna superbonusová za zlaté časy ze všech ostatních misí. Tentokrát jsem se víceméně nikde nezasekl, jen v jedné misi jsem si neuvědomil, že musím napřed osvobodit farmu, jinak nemám jídlo na stavění mostů a achievement nenechat se okrást zloději jsem po odhadu ideální mise udělal na druhý pokus. Boss fighty tu nebyly, místo toho tam byly trochu zvláštnější, ale jinak normální mise.

Hodnocení oproti minulým dílům:
+ stále fajn hratelnost; absence divných boss fightů; nová funkčnost keřů
- obtížnost šla dolů; chybí mi tu nějaká další vylepšení nebo nějaké nové nuance


Příběh tentokrát tak nějak OK, rozhodně lepší než u druhého dílu.
Pokračujeme samozřejmě dále a už drolím čtvrtý díl.
"What do you call a marathon for pastors? A REV RUN."
"Members of the house, the band was... Showaddywaddy"
"Hmm." "Fuck." - Geralt Of Rivia
"When he said he's a positive person, he ment HIV."

Obrázek

Pravidla
Uživatelský avatar
SteGo_Saur_CZ
Administrátor
 
Příspěvky: 4115
Registrován: sob 21. dub 2012 9:54:03
Cash on hand: 186,383.35
Bank: 3,985,590.75
Bydliště: Všade kde se dají hrát hry
Aura: 29

Re: Recenze: 12 Labours of Hercules

Příspěvekod SteGo_Saur_CZ » pon 17. srp 2020 9:20:06

UPDATE RECENZE: 12 Labours Of Hercules IV - Mother Nature

Chuť se mne držela stále a sic mi ještě chybí dvě mise ke splnění, již teď můžu s klidem v duši vydat další verdikt. Již po prvním zapnutí jsem byl konečně příjemně překvapen nějakou tou inovací. Nová hudba paráda. Sice obšhlenutá westernová klasika, ale budiž, aspoň něco. Příjemnost překvapení trochu zmírnily hydranty na vodu (like seriously), které mi v období Herculesa nějak tikají v oku. Ze špatných vylepšení je to ale všechno a co je naopak parádní, je například fakt, že se vrátily zajímavé a nevšední mapy. Něco málo přes desítku mísí (z celkových 55) je krásně udělaných na nějakém zajímavém principu. Ze zbylých misí je jen pár, které postrádaly úplně základní myšlenku. Z herního hlediska ještě musím zmínit tyto změny: Kvůli příběhu, který tentokrát ani nebudu popisovat, protože akorát způsobuje emigraci inteligenčních buňek, se na scéně objevil anti-hercules. Jeho cíl je jasný, dokud ho nezaženete herculem, tak odhání vaše pracovníky od nejbližších lokací. Jako zajímavost ok, jen tom mohli využít lépe. Nově je tu v několika misích midas a poté něco jako achilles (já mu tak říkal, neboť stavěl trojského koně). Ti fungují jako obchod, tedy něco za něco a je logické, že nemůžou být ve všech misích. Zpestření ale příjemné. Postavy se jinak vrátili všechny, dokonce i kyklop a jeho ovečky. Posledních pár novinek, co si pamatuji - keře mohou začínat zamrzlé, takže je herkules napřed musí osvobodit; achievement vladaře tentokrát skutečně požaduje, abyste překonali rekord vývojářů na deseti mapách. Prvních pár je jednoduchých, ale později se člověk i trochu zapotí; sem tam se objevili zajímavé blbinky, jako například střelba katapultem na věže, největší devízou hry s ohledem na název 'matka příroda' bylo zavedení úkolů typu 'oživ stromy', kdy zalité pařezy vyrostly a opravdu začly měnit mapu z pouštní na travnatou. Tento lehký přechod k modulárnímu prostředí byl fajn; na některých mapách vás i vyzívají k nalezení nějakých předmětů - např. najdi 4 skryté houby. Jako, složité to není, nutné to taky není, jenom jeden achievement to po vás chce, takže asi jen OK; ono nalezení předmětů se někde na mapě dozvíte z dřevěné značky, na kterou ukážete myší. Značek je ale více a zbytek se týká vždy podmínek nebo cílů misí. Tento fakt kvituju jako dobrý. Například se často mění povolený maximální počet kusů surovin ve skladišti. Dobré vědět;


Hodnocení oproti minulému dílu:
+ stále fajn hratelnost; několik parádních map; obchod nebyl špatný; westernová hudba krásně utváří pouštní atmosféru
- příběh je naprosto nejhorší (zatím) ze všech dílů; antihercules jako fakt; hydranty - to tam nemohli dat gejzíry nebo něco

Tak, pokračovat samozřejmě budeme, to už by byl hřích to všechno nedat. Jen nevím, kdy se k tomu dostanu. Poslední dobou na mě ze steamu svítí hodně věcí.
"What do you call a marathon for pastors? A REV RUN."
"Members of the house, the band was... Showaddywaddy"
"Hmm." "Fuck." - Geralt Of Rivia
"When he said he's a positive person, he ment HIV."

Obrázek

Pravidla
Uživatelský avatar
SteGo_Saur_CZ
Administrátor
 
Příspěvky: 4115
Registrován: sob 21. dub 2012 9:54:03
Cash on hand: 186,383.35
Bank: 3,985,590.75
Bydliště: Všade kde se dají hrát hry
Aura: 29

Re: Recenze: 12 Labours of Hercules

Příspěvekod SteGo_Saur_CZ » pon 14. zář 2020 12:26:45

UPDATE RECENZE: 12 Labours Of Hercules V - Kids of Hellas

A pokračujeme dále. Hudba ze čtyřky je tu zase. A k tomu další nová melodie. Panejo, tady se někdo rozjíždí. Hlavní novinkou tohoto dílu jsou děti a dárky. Děti musíte v některých misích zachránit, a točí se kolem nich i začátek příběhu. Jakmile je máte k dispozici, umí rozbalovat dárky, které vidíte na mapě a vždy obsahují boost energie na vaše kouzla (respekt. bonusy). Přesně něco takového mi v minulých dílech chybělo, možnost si vzít rychlou dáku boostu, abych mohl jet déle s bonusem. Nejtěžší dva achievementy - opět přelstít zloděje, což jsem měl hned, jakmile jsem spatřil mapu pro to jak dělanou (tedy určitě). Druhý těžký byl překonat 10x rekord vývojářů. Okay, tak nějak jsem to dával v poslední desítce misí i napoprvé, takže jsem se nijak moc nezapotil. Mapy obecně nebyly nejhorší, sem tam teda pěkný stadiony (strašně se naběháte), lehké zklamání přišlo ke konci hry, kdy mapy ztrácely úroveň obtížnosti. K šílenostem, co na vás mapa vytahuje se přidal trojský kůň = dopravní prostředek, jednou dokonce i lanovka. Co se postav týče, sem tam se tu objevili staří známý, většina misí se však bez nich obešla. Bez koho se však moc neobejdete jsou tři obchodníci z minula. Midas vám mění jídlo za zlato, achilles (furt si nepamatuji jak se jmenuje) mění dřevo za jídlo a nějakej týpek s vlčím kabátem mění zlato za dřevo. Tyto obchůzky + nově čištění olejových skvrn (neptejte se) a staře zalévání stromků obstarává Megara (Herculova manželka). Hercules dělá pořád to samé, sbírá artefakty, zachraňuje zamrzlé stromky a také ničí balvany. Ty jsou nově zadarmo, což je fajn.
Přišlo mi, že hodně misí tentokrát záleželo na zlatých zubech, což chce tu největší pálku jídla (50) k odstranění a tím se celá hra silně točila okolo maximálního limitu surovin. Skladiště z minulých dílů jsou tu pořád, jen vám nepřidávají k max. limitu a fungují tak pouze jako rychlejší odkladiště. Jo a nyní to nejsou kapličky (vzhledově), ale stany (což nyní i hlavní budova). Co tu máme dále... jasně, na některých mapách se znovu objevuje minihra typu najdi 3 skryté bůhví co. Tentokrát vám to díkybohu připomíná amfora na pravé straně obrazovky (hned nad bonusy) a i s číslem, kolik jste toho zatím našli. Výborné vylepšení. Jo a nesmím zapomenout na další novinku - pohyblivý raft. Na některých mapách si musíte pomocí pylonu přepínat pozici raftu, neboť ten jediný vám umožní se dostat na tu nebo onu část mapy. Klasicky je například v jedné části zlato na těžení a v druhé části jsou pily na dřevo. Vy tak používáte naskladněné zásoby a následně přepínáte raft, abyste zase doplnili na další překážky. A pak zase naopak s druhou surovinou atd. Co do vylepšení je to fajn princip, na některých mapách mě ale vyloženě štval. Jo a co se toho příběhu týče, Ares napřed zhypnotizoval děti, aby je hercules musel zachránit a následně se vydal do jeho pevnosti. Toť příběh jedné třetiny hry. Co se stalo v těch zbylých dvou si kurnik nemůžu ani vybavit, takže zjevně nuda. Další novinkou jsou dveře a portály. Kupříkladu portály, portály vedou vždy jeden do druhého, podle barvy jenž sdílí, což však dělá hru lehce nepřehlednou, zvlášť hrajete-li na expertní mód a nesvítí vám, co můžete dělat. V některých mapách také není problém odejít levou stranou obrazovky a přijít z horního okraje, což, znovu, je silně matoucí. Pokud ale chceme originálnější mapy, tak se tam musíme mít nějak dostat, takže tohle hodnotím jako plus i mínus. Dobrou novinkou jsou však truhly, jenž vám po rozbití a přinesení obsahu domů dají 9 surovin od každého druhu. Efektní a efektivní. Poslední věc, co mě napadla je, že e konci se občas na mapě objevili golemové, jenž může midas přeměnit na zlato a vy pak vytěžit. Nice touch.


Hodnocení oproti minulému dílu:
+ stále fajn hratelnost; originálnější mapy; obchod funguje tip top; dárky se šťávou k bonusům jsou SUPER; vylepšené hledaní skrytých předmětů; truhly;
- příběh je zase z těch fádnějších; farmy na jídlo jsou již skoro vzácnost, všude jsou furt zasviněný keře, jenž musíte zalít/rozbít;

Šestka už je ready a hned se mi na ní líbí několik novinek, ale to až příště.
"What do you call a marathon for pastors? A REV RUN."
"Members of the house, the band was... Showaddywaddy"
"Hmm." "Fuck." - Geralt Of Rivia
"When he said he's a positive person, he ment HIV."

Obrázek

Pravidla
Uživatelský avatar
SteGo_Saur_CZ
Administrátor
 
Příspěvky: 4115
Registrován: sob 21. dub 2012 9:54:03
Cash on hand: 186,383.35
Bank: 3,985,590.75
Bydliště: Všade kde se dají hrát hry
Aura: 29

Re: Recenze: 12 Labours of Hercules (2013)

Příspěvekod SteGo_Saur_CZ » čtv 12. lis 2020 13:04:54

UPDATE RECENZE: 12 Labours Of Hercules VI - Race For Olympus

Z příběhového hlediska jsem udělali kompletní otočku o 180 stupňů a Zeus je najednou náš kámoš, kterého musíme zachránit a svým způsobem si tím vysloužit trochu klidu. Další nová hudba už krásně zapadá do tendence ve hře vylepšit kde co. Více než kdy předtím jsou na mapě dárky pro přidání energie k aktivovatelným bonusům, jen děti zmizeli a dárky otevírají klasicky dělníci. Více úrovní má také speciální počasí, a tedy například postavy v kožichách, když je zima a tak podobně. Konce kol se častěji zakončují specialitkou typu vchod do portálu, balónu nebo jiného dopravního prostředku. Mapy doznali znatelného vylepšení, zvlášťě z pohledu toho, jak jsou sestaveny, zároveň se tu však znovu nachází pár "červotočů" v jinak pěkném prkně. Narazíte na to hlavně tehdy, děláte-li všechny achievementy, jejichž nejtěžší kousek je tentokrát nightmare obtížnost z Doom série - a to porazit rekord vývojářů na všech mapách. Pokud to vezmu od začátku, na první dobrou (respektive na první dvě-tři zahrátí, po třetím pokusu jsem většinou pokračoval dále, abych se netrápil a schoval si těžká kola napříště) jsem z 55 kol nedal na rekord asi 7 úrovní. Z toho jsem jich pět dal na druhé sezení a jednu na třetí sezení. Jedna úroveň se však stala mou nemesis, dal jsem ji až na asi sedmé sezení (hrál jsem ji asi 30x). Vždycky strašně těsně mi nevyšlo skóre na poražení vývojářského času. Po konečném pokoření této úrovně jsem byl na sebe patřičně hrdý :D Ve hře se znovu objevují všechny dřívější postavy, i když třeba jen na chvíli. Momentálně nevím, jestli jsou novinkou v tomto díle, nebo již byli někdy předtím, ale velkou roli nyní hrají zlaté kostky, tedy minimálně od poloviny hry. Zlaté kostky jsou zdroje zlata za jídlo s tím, že na první pokus vytěžíte tři jednotky zlata, na druhý dvě a na poslední jednu. V úrovních, kde se nachází, jsou nutně třeba, ale člověk to zase nesmí moc přehnat hned ze začátku a tím komitovat jídlo jinam, než je třeba. A někdy se konverze několika jídla do jednoho zlata moc nevyplatí. Leda máte bonus k surovinám. Když už mluvím o bonusech, novým bonusem je absolutně parádní bonus poseidona. Někdy vám sice může být naprd a většinou je drahý, ale správné použití ve správnou chvíli může znamenat rozdíl mezi překonáním času vývojářů nebo nikoliv. Bonus dělá konkrétně to, že po velmi krátkou dobu (řekněme asi 5 sekund) vám dává nekonečno dělníků k zadávání příkazů. To znamená, že během pěti sekund klikáte na vše, co je dostupné a pokud jste měli dostatek surovin, můžete se hodně rychle pohnout kupředu (máte-li i hodně možností co dělat), nebo sesbírat spoustu dalších surovin. Jak říkám, taktické a hodně strategické - hlavně na čas použití, ale parádní. Golem je v pár misích zpět a tentokrát je váš kamarád a ovládáte ho. V misích, kde se nachází je potřeba, protože jako jediný umí zatlouct hřebíky a zničit jedovaté houby. To je vše, co dělá. A tohle asi vše, co chci k tomuto dílu říct.


Hodnocení oproti minulému dílu:
+ hratelnost; mapy jsou zase o fous lepší; poseidonův bonus; pořádná výzva v achievementu;
- již tradičně nestojí příběh ani za zmínku; znovu jedem do šílenství typu vesmírná raketa, sněžná lanovka apod.

Kostky jsou zajímavým principem hry, ani plus ani mínus. Nebýt toho achievementu na překonání času vývojářů ve všech misích, netrvala by ta hra tak moc času, ale zase se člověk aspoň slušně zapotil a u té jedné mise, kde jsem se zasekl, jsem byl nucen i několik minut přemýšlet, co dělám blbě, že mi to nevychází o x sekund.
"What do you call a marathon for pastors? A REV RUN."
"Members of the house, the band was... Showaddywaddy"
"Hmm." "Fuck." - Geralt Of Rivia
"When he said he's a positive person, he ment HIV."

Obrázek

Pravidla
Uživatelský avatar
SteGo_Saur_CZ
Administrátor
 
Příspěvky: 4115
Registrován: sob 21. dub 2012 9:54:03
Cash on hand: 186,383.35
Bank: 3,985,590.75
Bydliště: Všade kde se dají hrát hry
Aura: 29


Zpět na Herní články

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron