Araotho RPG - alchymistův krámek

Zde je to pravé místo pro hráče textových RPG her!

Moderátor: Vypravěč

Pravidla fóra
Tato sekce je určena především pro hraní textových RPG her. Pro diskuzi využijte jiné sekce.

Araotho RPG - alchymistův krámek

Příspěvekod Araoth » pát 19. črc 2013 14:34:21

Lektvary

Čarovná rtuť - 40 zl.

Po vylití z lahvičky se vytvoří z látky malá lesklá kulička, která se začne kutálek směrem k nejbližšímu pokladu v dosahu 5 sáhů. Poklad musí obsahovat zlato, platinu, stříbro nebo drahé kamení. Po neúspěšném použití lze znovu sebrat. Po úspěšném své schopnosti ztrácí.

Éterický olej - 65 zl.

Po potření tímto olejem postava jakoby zprůsvitní a není zasažitelná zbraněmi, a to ani magickými. Lze ji však zasáhnout kouzly a ohněm. Postava nemůže manipulovat s ničím kolem ní, nemůže útočit. Může však mluvit a sesílat kouzla. Může také procházet skrz zdi (rychlostí metr za 10 minut), pokud v době kdy trvání kouzla vyprší zůstane ve stěně, je její osud zpečetěn. Trvá 15 minut.

Lektvar chladných vod - 30 zl.

Oheň o vysoké teplotě (dračí dech, láva) způsobí postavě jen poloviční zranění a obyčejný oheň ji nezraní vůbec. Trvá 30 minut.

Lektvar mlhovina - 30 zl.

Po vypití lektvaru se postava změní v mlhovinu. Zranitelnost jako u éterického oleje. Nemůže mluvit, ale může kouzlit (postihy bez gestikulace a mluvení). Může také protékat malými otvory. Dosáhne však pouze do velikosti své původní výšky. S mlhovinou nelze manipulovat. Pohybuje se rychlostí 5 metrů za kolo. Pokud trvání kouzla skončí, když je v místě kam se postava nevejde, je její osud zpečetěn. Trvá 40 minut.

Lektvar obří síly - 140 zl.

Zvýší sílu o 5 (max. 21) po dobu 15 minut.

Lektvar rudého kříže - 35 zl.

Vyléčí zranění za 3-8 životů. Možno vypít 1x za hodinu, jinak dojde k otravě a bude se nekontrolovaně třást na zemi po dobu 1k6 * 10 minut a ztratí tolik životů, kolik měla získat.

Lektvar vlády nad lykantropy - 50 zl.

Funguje jako zmam osobu (viz kouzelník), na lykontropy (vlkodlak a spol.), pokud jej lykontrop vypije.

Lektvar zmenšování - 25 zl.

Po vypití se na hodinu zmenší postava o 2 třídy velikosti (max. na A0), po vypití poloviční dávky jen o jednu. S tím souvisí i všechny důsledky při boji (postih do útoku) S postavou se mění i velikost věcí co má u sebe. SZ a útočnost tedy poděl třemi (dvěma, pokud jen o jednu třídu).

Megacloumák - 25 zl.

Po vdechnutí odstraní mdloby, křeče, ochromení. Je to silně návyková látka a nedoporučuje se užíváat více než 1x za den.

Metamorfóza - 100 zl.

Na 30 minut, jako kouzlo metamorfóza. (viz kouzelník)

Pavoučí lektvar - 25 zl.

Umožní postavě volný pohyb po zdech, skalách. Pravděpodobnost úspěchu lezení je 70 procent. Za každou kvalitu zbroje vyjma oblečení se odečítá procento. Zloděj si k pravděpodobnosti přičítá ještě 30 procent navíc. Trvá 20 minut.

Rychlost - 65 zl.

Postava se pohybuje, útočí... 2x rychleji než normálně. Tj. má i dvakrát více útoků a obran.

Svitky:

Ochrana před - vytvoří kolem sesílatele ochranou bublinu, přes kterou nemůže dotyčný, proti kterému je svitek sepsán přejít. Přes bariéru může kouzlit a střílet. Postavy uvnitř smí také pouze kouzlit a střílet. Boj tváří tvář štít zničí. Stejně tak se štít zničí, pokud nestvůru odtlačíme ke zdi, kdy nemůže dál ustupovat. Nestvůry si hází na úspěch, zda budou bariéru ignorovat a tak se může stát, že bariéra proti silnějším nestvůrám nepomůže.

... nemrtvými 40 zl.
... neviděnými 70 zl.
... před kouzly podle many - 20 + 4*mana zl., pravděpodobnost selhání kouzla je mana svitku/mana kouzla * 100.

Jedy

Na jedy se používá jako vlastnost Odolnost, jinak fungují jako pasti.
síla: určuje účinek jedu - úspěch v hodu proti jedu/neúspěch

Černá zhouba - 48 zl.

nebezpečnost: 5
síla: ochromení na 1k3 směn/ochromení na 1k6+2 směn

Působí pozřením.

Jablečná vůně - 70 zl.

nebezpečnost: 7
síla: 0/1k6 + 1 životů

Po rozbití lahvičky se vypařuje a všechny postavy blíž než 2 metry jsou zasaženy.

Kurare - 100 zl.

nebezpečnost: 4
síla: 0/10k10 (10 * hod desetistěnnou kostkou)

Používá se na šípy, a zbraně. Působí okamžitě po zásahu.

Melenova pomsta - 65 zl.

nebezpečnost - 7
síla: 1k6/2k6

Za deset minut po pozření

Výbušniny

Bomba - 70 zl.

Velmi těžká, nelze házet. Vybuchne za 1 - 3 kola podle délky doutnáku. Zasáhne všechny v okolí 3 metrů za 3k6+3 životy. Vyrazí také dveře nebo rozrazí dřevěnou zeď do šířky 10 centimetrů.

Ohnivá hlína - 20 zl.

Je třeba opatrné manipulace. Při boji je lze házet (vlastnosti jako lahev, pochodeň). Při výbuchu zraní za 1k6+5 životů.

Speciální zbraně

Hvězdice bumerang - 30 zl.

Jako obyčejná hvězdice, pokud mine cíl vrací se k majiteli.

Zubaté ostří - 15 zl.

Dýka, která má menší sílu zbraně o 1, ale větší útočnost o 3.
Dvakrát ženatý, jedenkrát otec. Cévní instalatér ve městě perníku.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Araoth
Chlív LL
 
Příspěvky: 8466
Registrován: úte 20. črc 2010 19:30:08
Cash on hand: 7,814.50
Bank: 0.00
Bydliště: Koněpůlky
Aura: 140

Zpět na RPG Hry

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron