Stránka 1 z 1

Araothovo RPG - deníky postav

PříspěvekNapsal: pát 19. črc 2013 14:54:52
od Araoth
Příklad:

Araoth (Barbar Hraničář)
Úroveň: 1.
Životy: 10
Mana: 0

Síla: 15/+2
Obratnost: 9/-1
Odolnost: 15/+2
Inteligence: 15/+2
Charisma: 7/-2

Postřeh - obj.: 20%
Postřeh - mech.: 7%

ÚČ: 6
OČ: 4

Schopnosti:
*Stopování, boj proti zvířatům (+1ÚČ/OČ)

Vybavení:
Kožená torna, jídlo na dva dny, oblečení, 10 pochodní, křesadlo, provaz 20 metrů
Tesák a dýka (4/0/2)
Kožená zbroj (KZ: 3)
krátký luk (4/0 : 10/20/30), 40 šípů

Peníze: 7 zl, 5 st.

Araoth je zhruba dva metry vysoký, snědý s dlouhými tmavými vlasy. Na jeho obličeji zaujmou pronikové modré oči, ze kterých Vám přijde, že Vám vidí rovnou do duše. Jeho tvář je zarostlá vousy, ale mimo ně je vidět pár jizev z jeho předchozích bitev.

Araoth nebýval vždy hraničářem. Dříve býval lovcem v barbarské vesnici vysoko v horách. Jeho otec byl vrchním lovcem a vážil se tak velké popularitě v celé vesnici. Jednoho dne, kdy bylo Araothovi asi 17 let se však jeho otec nevrátil z lovu. Kolovaly zvěsti o tom, že to nebyla nehoda, tak zkušený lovec by přeci neporohrál souboj s pár divočáky. Po vesnici se šeptalo o tom, že další velmi schopný lovec jeho otce zavraždil, aby mohl převzít jeho místo. Když se to Araoth dozvěděl vyzval jej na souboj. Mladý a nezkušený však souboj prohrál a byl tak vyhnán z vesnice. Od té doby se potuluje světem a kde může pomůže. Zbaví vesnici otravných vlků, přenocuje, pojí a pokračuje opět o vesnici dál. Jednou, až bude dostatečně silný, doufá, že se bude moci vrátit zpět a místo mezi svými si opět vybojovat.

Araoth nemá rád přetvářku a lež. Přestože již mezi lidmi strávil nějakou dobu, preferuje, když je na cestách než aby se zdržoval ve městech. Není velmi vášnivým pijanem, ale když už mu pivo za odměnu nabídnou, tak škopkem nepohrdne. Ve svém volném čase se rád zdokonaluje v lovu.

Re: Araothovo RPG - deníky postav

PříspěvekNapsal: sob 20. črc 2013 23:15:32
od Zidane
Zidane (Hobit zloděj)

Úroveň: 1.

Počet životů: 5 (5/5)
Mana: 0

Síla: 7 / -2
Obratnost: 18 / +3
Odolnost: 9 / -1
Inteligence: 12 / 0
Charisma: 20 / +4

Postřeh - objekty: 12 %
Postřeh - mechanismy: 11 %

Peníze: 14 zl. 5 st.

Útočné číslo:
7 (síla zbraně 4, bonus za obratnost 3) - krátký luk
1/+1 (síla zbraně 3, bonus za sílu -2, +1 bonus útočnost) - dvě dýky

Obranné číslo:
4 (KZ 3, OČ zbraně -2, bonus za obratnost 3) - krátký luk
8 (KZ 3, OČ 2, bonus za obratnost +3) - dvě dýky



Schopnosti:
Převleky, Získání důvěry, Objevení mechanismů a objektů, Zneškodnění mechanismů, Otevření objektu, Šplhání po zdech, Skok z výšky, Tichý pohyb, Schování ve stínu, Vybírání kapes, Probodnutí ze zálohy.

Vybavení/Výstroj:
Krátký luk + 37 šípů
Kožená zbroj (KZ:3)
Dvě dýky

Věci:
Kožená torna, jídlo na dva dny, jídlo na týden (celkem 9 dní), oblečení
Zrcátko
Provaz 10 metrů
Tři dýky sebrané zabitým banditům
Sušené maso
Široký meč nalezený u Drakira (má ho DanDan)
Kopí nalezené u bandity

Zidane je 70 cm vysoký a 50 kg vážící hobit z vesnice, kterou byste nenašli, i kdybyste byli přímo uprostřed, pokud by vám někdo z hobitů neřekl, co a kde máte hledat. Tak dobře umějí hobiti své vesnice maskovat.

Jednou se takto po delší době odhodlal vydat z vesnice, neboť bylo potřeba doplnit zásoby nejen sobě, ale i ostatním hobitům a Zidane je z těch, kteří nikomu neodmítnou pomoc, pokud z toho kouká odměna. Přičemž pokud vidí něco, u čeho uzná, že by mu to mohlo být užitečné, nerad to nechává jen tak ležet.

Když se Zidane vrátil z výpravy za nákupem zásob, neboť zjistil, že mu kamarádi sice dali seznam věcí, které by chtěli koupit, ale už mu na ně nedali dostatek zlaťáků, zjistil, že vesnice je zcela pustá. Všichni kamarádi hobiti prostě zmizeli. Určitě nebyli pobiti, však kdo by je, při jejich umění se maskovat, objevil? Krom toho nebyly ve vesnici žádné stopy boje.
Ale vesnice byla pustá a prázdná a ať Zidane dělal, co dělal, nenašel ani žádné užitečné stopy, které by mu poradily, co se s jeho kamarády stalo.
Proto se Zidane vydal hledat ať už své kamarády hobity nebo nějaké jiné kamarády, ke kterým by se mohl přídat.

A jak poznáte, že jste Zidanovi kamarádi? Jednoduše. Je ve vašem okolí delší dobu a přitom se vám nic neztratilo. A i kdyby se vám něco ztratilo a náhodou jste to našli u Zidana, dokázal by vás přesvědčit, že to čistě náhodou někde našel a zrovna se vás chtěl zeptat, jestli to není vaše.
Chcete-li se se Zidanem spřátelit, nepohrdne korbelem piva. Dvěma či třemi také ne, dokonce se nesou světem nepotvrzené zprávy, že sázet se s hobity, kdo více vypije, se nemusí vyplatit. Lidé a podobné velké rasy si totiž často myslí, že jen díky své velikosti automaticky vyhrají, ovšem již mnoho jich prý potkalo záhadného hobita, který je v pití porazil a ještě se pak nemohli dopočítat zlaťáků. Což ovšem bylo jen proto, že zapomněli, že se vsadili "poražený platí útratu" a slyšeli-li jste něco jiného, nešiřte tyto pomluvy před Zidanem. Střílí totiž zatraceně přesně.

Re: Araothovo RPG - deníky postav

PříspěvekNapsal: ned 21. črc 2013 19:18:30
od Batrachus
Batrachus (Člověk zloděj)

Úroveň: 1

Životy: 7
Mana: 0

Síla: 11 /0
Odolnost: 14 /+1
Obratnost: 18 /+3
Inteligence: 10 /0
Charisma: 16 /2

Postřeh - objekty: 10
Postřeh - mechanismy: 5

Útočné číslo:
7 (luk)
4 (dýky)

Obranné číslo: 7

Schopnosti:
Převleky
Získání důvěry
Objevení mechanismů a objektů
Zneškodnění mechanismů
Otevření objektu
Šplhání po zdech
Skok z výšky
Tichý pohyb
Schování ve stínu
Vybírání kapes
Probodnutí ze zálohy

Vybavení:
Kožená torna, jídlo na dva dny, oblečení
10 pochodní (1 zl.)
křesadlo (1 st.)
Vycpávaná zbroj (20 zl.)
Dvě dýky (2 zl.)
Krátký luk (4 zl.)
20 šípů (2 st.)

Peníze: 12 zl. 7 st.

Příběh:

Říkalo se, že daleko na východě, za vysokým pohořím, širokým oceánem, a ještě vyšším pohořím na druhém břehu, se nalézá prastaré království, kde se ulice dláždí zlatem a okna vysklívají broušenými diamanty. Pravdou je, že nikdo neví, kolik je na tom pravdy. Tedy, skoro nikdo. Pokud byste prozkoumali všechny úzké uličky, temná zákoutí a čtvrti pochybné pověsti, mohli byste totiž zahlédnout člověka střední výšky okolo dvaceti let, s kabátem obtěžkaným rozličnými předměty a s kradmým pohledem, sledujícím okolí. Při bližším zkoumání je možno vypozorovat, že se až úzkostně střeží čehokoli, co je příliš dlouhé, tenké a ohebné. Šeptá se, že než přišel sem, procestoval kus světa. Odkud přichází? Máme se ho bát? Bude mít v našem životě důležitou roli? A co na to Jan Tleskač?

Re: Araothovo RPG - deníky postav

PříspěvekNapsal: pon 22. črc 2013 21:50:22
od Aedar
Jméno: Aedar
Rasa: Barbar
Povolání: Hraničář
Úroveň: 1

Počet životů: 5/8
Mana: 0

Síla: 14/+1
Obratnost: 8/-1
Odolnost: 12/0
Inteligence: 15/+2
Charisma: 7/-2

Postřeh objekty: 20%
Postřeh mechanismy: 7%

ÚČ: 5 (tesák a dýka) 3 (krátký luk)
OČ: 3 (tesák a dýka) 1 (krátký luk)

Schopnosti:
Stopování
Boj proti zvířatům

vybavení:
oblečení, torna, jídlo na 2 dny
tesák a dýka
krátký luk
kožená zbroj
jídlo na týden
10 pochodní
provaz 10 metrů
křesádlo, zrcátko, 28 šípů
5 nalezených dýk, 1 nalezená sekyra
rezatý přívěšek
banditův deník
talisman

peníze: 16 zl. 5 st.

Aedar pochází z jednoho horského kmene barbarů kde patřil mezi nejlepší lovce. Jednoho dne když se vracel z několika denní lovecké výpravy našel celou svoji vesnici vypálenou a všechny včetně jeho manželky a dětí povražděné. Ve vypálených troskách svého domu našel jediněčně vyřezanou dýku podle které se mu povedlo najít ty kdo mu zničili život. Poté co se jim pomstil se rozhodl putovat světem a snaží se potrestat všechny které konají podobné věci.

Co se týče vzhledu tak mezi svýmy druhy vždy patřil mezi ty menší což mu ale umožnilo se lépe pohybovat lesním porostem a částečně i díky tomu se stal hraničářem a ne válečníkem jako většina z jeho kmene. Snese se v podstatě s každým pokud ten dotyčný nezabíjí bezbranné nevinné lidi (myšleno členy jakékoli rasy). Nejlépe si sedne s elfy protože i když pochází z barbarské vesnice, nejlépe se cítí právě v lese, kde strávil většinu svého života. I svou chatrč měl na kraji vesnice co nejblíže k lesu.

jinak pro ty co to zajímá jsem bratr jistého budoucího šamana z Perníkova.

Re: Araothovo RPG - deníky postav

PříspěvekNapsal: pon 22. črc 2013 22:41:23
od Hyper SteveTR
Jméno: Staevtar
Rasa: Trpaslík
Povolání: Válečník

Úroveň: 1

Počet Životů: 12/12
Mana:

Síla: 16/+2
Obratnost 10/0
Odolnost 16/+2
Inteligence 11/0
Charisma 10/0

ÚČ: 7 /+2
OČ: 1

Postřeh - objekty 17 %
Postřeh - mechanismy 6 %

Schopnosti:
Zastrašení
Přesnost
Sehranost

Výbava:
Oblečení
Jídlo na 2 dny
Torna
Dobré jídlo na týden (5 zl)
Válečné kladivo (2 zl)
Vycpávaná zbroj (14 zl.)

Peníze: 16 zl.

Vešli jste do hospody a první věc, kterou uslyšíte, je zvučný smích trpaslíka v rohu místnosti. To je Staevtar. Nesedí tam sám, sedí s ním i několik osob různých ras. Staevtar na rasu nehledí, dokázal by se klidně spřátelit i s elfem - pokud by ten byl ochotný, pít se Staevtarem pivo. Kromě navštěvování hospod a zdržování se ve společnosti má trpaslík velmi rád ještě jednu věc, rád se ohání svým kladivem. To dělal rád už když byl malé dítě, ale tehdy to byla jen dřevěná hračka. Práci se nevyhýbá, zvlášť, když může použít své kladivo. Jako každý trpaslík, i on uzvedne snadno těžké věci, takže pro něj kladivo nepředstavuje téměř žádnou zátěž.

Staevtara poznáte na první pohled. Jeho velký červený plnovous je nepřehlédnutelný a sahá mu až po břicho. Další věcí, které si hned všimnete, je Staevtarův velký nos. Je o trochu vyšší, než průměrný trpaslík, a je na to patřičně hrdý.

Re: Araothovo RPG - deníky postav

PříspěvekNapsal: čtv 25. črc 2013 21:40:20
od JarynekZ
Ja'ryn Ekh, zkráceně prostě Jaryn (Elf Kouzelník)
Úroveň: 1.
Životy: 5
Mana: 6

Síla: 9/-1
Obratnost: 12/0
Odolnost: 9/-1
Inteligence: 20/+4
Charisma: 15/+2

Postřeh - obj.: 10%
Postřeh - mech.: 10%

ÚČ: 2/+1
OČ: 3

Kouzla:
Modré Blesky
Rychlost
Hypersprostor

Vybavení: dvě dýky (2zl.), torna, jídlo na dva dny, oblečení
Jidlo na týden
Lucerna s okenicemi
3x olej (= 12 h.)
3x křesadlo
provaz
zrcátko

Peníze: 31 zl.

Potomek severských elfů zpovídajících se výhradně jejich bohovi, Freyrovi. Nebyl spokojen se systémem, který byl mezi elfy nastolen, proto se vydal "na vlastní pěst", nikoliv však ve zlém. Doufá, že až se jednou vrátí, budou poměry v jeho rodišti zcela jiné, moc šancí tomu však nepřikládá. Na své cestě je ochoten bavit se s kýmkoliv, i s osobami, se kterými si nesedne - a těch je dost.

Na první pohled se prakticky neliší od původních elfů - dlouhé vlasy a strniště sněhobílé barvy a jasně zelené oči. Jedno z mála zvláštních poznávacích znamení je malá jizva na levém předloktí z doby, kdy mu jeden felčar odebral trochu vlastní krve na lektvar pochybného původu.

Re: Araothovo RPG - deníky postav

PříspěvekNapsal: stř 31. črc 2013 17:44:08
od DanDan
Jméno: DanDan
Rasa: Člověk
Povolání: Válečník

Životy: 3/11
Mana: 0

Síla: 16 (+2)
Obratnost: 15 (+2)
Odolnost: 13 (+1)
Charisma: 12 (0)
Inteligence: 14 (+1)

Postřeh - objekty: 14%
Postřeh - mechanismy: 7%
Útočné číslo: 8
Obranné číslo: 1
Vybavení/Výstroj: Široký meč, jídlo na 2 dny, torna, oblečení, 16 zlatých

DanDan je člověk, který pochází z jedné malé vesnice na severovýchodě země v údolí dvou pohoří. Život ve vesnici byl těžký, protože se na vesnici pořádaly nájezdy lidí ze sousední země. Vesnice tak bývala po většinu času ve velmi bídném stavu a pokud obyvatelé neumírali v bitvách, tak umírali na hladomor a nemoci.

Dandan je 25 let starý s výškou 163 cm, hmotností 65 kg. Má tmavé krátké vlasy, zelené oči a na bradě strmiště. Je sice trochu uzavřený do sebe (po tom, co viděl ve vesnici), ale zase velmi přátelský a občas trochu ukecaný.

Re: Araothovo RPG - deníky postav

PříspěvekNapsal: sob 17. srp 2013 9:33:37
od SteGo_Saur_CZ
Devil (Člověk Válečník)

Úroveň: 1.

Životy: 5/11
Mana: 0

Síla: 14/+1
Obratnost: 9/-1
Odolnost: 13/+1
Charisma: 10/0
Inteligence: 14/+1

Postřeh - objekty: 14%
Postřeh - mechanismy: 7%

Útočné číslo:
(SZ) + 1 (zbraně na blízko)
(SZ) - 1 (zbraně na dálku)

Obranné číslo: (Kvalita Zbroje) - 1 + (obrana zbraně)

Vybavení/Výstroj:
Šavle ÚČ 5/+2
OČ 1
Palcát ÚČ 4/+1
OČ 0
Staré vojenské oblečení
Torna
Chleba a vysočina (2 dny)

Schopnosti:
Zastrašení
Přesnost

Peníze:0Z

Příběh: Jeho rodina a její předci byli vždycky rolníky. V dětství mu ale Azgralor, Ohnivý sluha, zabil rodiče a ocejchoval ho znamením prokletých. Říkal mu, že teď je jeho syn a pojmenoval ho Devil. Devil se ale nesmířil s touhle zradou a tak až dosáhl určitého věku, naverboval do armády, ve snaze najít při výpravách toho pekelného bastarda, co mu zabil rodiče. Jenže znamení prokletých není jenom značka. Čím víc stárnete, tím víc se stáváte pekelným sluhou. V posledním stádiu se stanete hořící mrtvolou bojující za čest svého pekelného pána - vašeho nového otce. Tímto se stanete, až přesáhnete věk 30 let. Devil má nyní 24 let. Pro časté výpadky osobnosti a často spálené přidělené výzbroje, byl vyhozen z armády. A tak teď cestuje po hospodách a opíjí se. Čeká na znamení, které mu zase vnese život do žil.