Araothovo RPG - povolání (Hraničář)

Zde je to pravé místo pro hráče textových RPG her!

Moderátor: Vypravěč

Pravidla fóra
Tato sekce je určena především pro hraní textových RPG her. Pro diskuzi využijte jiné sekce.

Araothovo RPG - povolání (Hraničář)

Příspěvekod Araoth » čtv 18. črc 2013 23:32:05

Hraničáři se potulují mezi vesnicemi, kde většinou jejich modroust využívají místní k rozsouzení sporů a jejich schopnosti lovu k zbavení se vlků ohrožujících vesnici. Může používat jen lehké a střední zbraně a kromě kuše všechny střelné zbraně. Zbroje může používat všechny vyjma plátové a rytířské a v boji může používat štít.

Boj proti zvířatům

Hraničář má bonus +1 k útoku i k obraně proti zvířatům

Stopování

Hraničář může stopovat jak nestvůry tak postavy. Jsou terény kde to jde snáz a kde to jde hůř.

Otevřené prostranství

Lehký terén (sníh, louka, vysoký les) 80%
Těžký terén (hustý les, džungle, skály) 50%
Nepoužitelný - řeky, jezera, propasti

Uzavřené prostranství

Lehký (místnost, chodba) 60%
Těžký (schody, dveře) 40%
Nepoužitelný - průrvy, tůně

Za každou úroveň si navíc přičte hraničář 2% a za každou postavu navíc zanechávající stopy 3%. Za každých 24 hodin od zanechání stopy se však pravděpodobnost o 10% snižuje. Po každých 30 minutách musí kontrolovat stopu, ale má přitom bonus 10%.

Pes
Každý hraničář má 40% šanci že je doprovázen psem. Pokud ho nemá od první úrovně, má při každém výcviku opět 40% šanci, že nějakého potká. (To i v případě, že předchozího ztratil.
Pokud při hodu na psa hraničář hodí 1-20 bude pes hlídací, pokud 21-34 tak lovecký a pokud 35-40 tak válečný.

Hlídací pes: V bdělém stavu ucítí na 15 metrů jakoukoliv bytost vydávající pach. Ve spánku na 10 metrů. Tuto inforamci dá vědět pánovi štěkotem nebo jiným domluveným signálem. (Ve spánku pouze štěkot)
Životy: 7
ÚČ: 4
OČ: 2

Lovecký pes: Zvyšuje schopnost stopovat o 15 procent v otevřeném terénu a o 8 procent v uzavřeném
Životy: 10 + 1k6
ÚČ: 4
OČ: 3

Válečný pes: Svými vlastnostmi předurčen k boji.
Životy: 12 + 2k6
ÚČ: 5
OČ: 5

Mimosmyslové schopnosti:

Od čtvrté úrovně získá hraničář jednu ze tří mimosmyslových schopností. Podle hodu kostky je to buď telekineze (1-40), pyrokineze (41-75) a telepatie (76-100). Na použití schopnosti se musí předem alespoň 10 minut soustředit. Použít tyto schopnosti může jen jedenkrát za 7 hodin.

Telekineze umožňuje hraničáři pohybovat předměty silou vůle. Je ovšem ovlivněna hmotností předmětu a jeho vzádleností. Součin vzdálenosti (v metrech) a hmotnosti (V kilogramech) je 10 na první úrovni, kdy ovladá telekinezi a 20 na druhé. Pohybovat lze jen volně pohyblivými předměty a hraničář musí vědět přesnou polohu a vzhled předmětu. Pohybující předměty lze zastavit holou rukou. Po dobu telekineze nesmí být hraničář vyrušen. Pohyb předmětu je zhruba 1 metr za kolo.

Pyrokineze je schopnost zapálit předmět. Doba, po kterou se může pokoušet a vzdálenost na kterou toto hraničář svede je omezena. Doba v kolech krát vzdálenost v metrech nesmí přesáhnout 75 na první úrovni a 150 na druhé. Pravděpodobnost vznícení předmětů je různá podle materiálu. Hraničář zapálí malý prostor. Zapalovaný předmět se nesmí pohybovat a hraničář musí přesně vědět jak místo, které zapaluje vypadá.

Telepatie je vnuktnutí myšlenky, případně čtení myšlenek cíle. Nemusí znát ani jak cíl vypadá ani jeho přesné místo. Stačí mu vědět směr a vzdálenost. Maximální vzdálenost je 100 a 150 metrů podle úrovně. Zkracuje se však o každou překážku (dva metry volným prostorem jsou stejné jako půl metru dřeva, 10 centimetrů kamene nebo centimetr kovu)
Úspěšnost akcí:
Povolené vnuknutí myšlenky: Nebezpečnost: 1; 1k6 + bonus za inteligenci hraničáře + bonus za inteligenci cíle musí být větší než nebezpečnost (tj. 1)
Povolené čtení myšlenky: Nebezpečnost 2; dtto
Nepovolené vnuknutí myšlenky: Nebezpečnost: 6; 1k6 + bonus za intel. hraničáře - bonus za intel. cíle + rozdíl úrovní hraničáře a cíle musí být větší než nebezpečnost (tj. 6)
Nepovolené čtení: Nebezpečnost: 7; dtto
Vnuknutí i čtení lze odhalit a uzavřít se proti němu.

Kouzla

Hraničář od druhé úrovně může sesílat kouzla. Jeho mana se určuje podle inteligence.
2. úroveň - mana: 3 (Nezávisle na int.)
3. úroveň - int. 6-9: mana: 6
int. 10-15: mana: 7
int. 16-19: mana: 8
4. úroveň - int. 6-9: m: 10
int: 10-15: m: 11
int: 16-17: m: 12
int: 18-19: m: 13
5. úroveň - int: 6-7: m: 12
int: 8-11: m:13
int: 12-13: m:14
int: 14-17: m:15
int: 18-19: m:16
Doplnění many probíhá meditací - trvá půl hodiny a hraničář nesmí být vyrušen, jinak veškerou manu ztratí, i když nějakou ještě před začátkem měl. Meditaci může provádět pouze jednou mezi dvěma plnohodnotnými spánky. (Tj. teoreticky 1x za den, pokud se nerozhodne pro spánek ještě jednou)

Seznam kouzel:

Mluv se zvířaty:
mana: 3 za první kolo, 2 za každé další.
dosah: 2 sáhů
na jedno zvíře
vyvolání: 2 kola

1 kolo - 1 otázka a 1 odpověď. Hraničář může klást jednoduché otázky a dostane jednoduchou odpověď.

Najdi stopy
mana: 3
na jedno zvíře
vyvolání: 2 kola
trvání: hodina

Zvyšuje pravděpodobnost nalezení stop o 25 procent. Při seslání druhého kouzla najdi stopy se sčítá trvání kouzla, ale ne bonus.

Najdi zvíře
mana: 3
dosah: 5 kilometrů
vyvolání: 2 kola

Ve volné přírodě najde nejbližší zvíře daného druhu, které si hraničář musí při kouzlení představit. Do 1 kilometru je kouzlo stoprocentně úspěšné, v každém dalším se pravděpodobnost najití zvířete snižuje o 20 procent.

Neutralizuj jed
mana: 6
vyvolání: 1 kolo

Na dotyk může snížit nebezpečnost jedu u jedné postavy. Funguje na přírodní jedy, ne uměle vyrobené (např. alchymistou).

Odstraň ochromení
mana: 4
vyvolání: 2 kola

Tímto kouzlem lze dotykem odstranit mdloby, ochromení, křeče a podobné stavy.

Uzdrav lehká zranění
mana: 3
vyvolání: 3 kola

Tímto kouzlem lze dotykem vyléžit postavě zranění za 1k6+1 životů.

Uzdrav těžká zranění
mana: 5
vyvolání: 3 kola

Vyléčí dotykem za 2k6+2

Uzdrav nemocného
mana: 12
vyvolání: čtvrt hodiny

Může vyléčit většinu nemocí, včetně lykantropie (vlkodlak). Závažnější nemoci však mohou vyžadovat i následnou rekonvalescenci nebo mohou pokračovat v omezené míře.

Zmam osobu
mana: viz níže
dosah: 7 sáhů
na jednoho tvora
vyvolání: 3 kola

Cíl poslouchá po vyvolání kouzla spolupracuje s hraničářem jako by byl jeho nejlepší přítel. Po skončení zmámení si vše pamatuje a záleží na inteligenci, zda si uvědomí, že byl kontrolován hraničářem nebo mu jen pomáhal jako kamarádovi. Úspěch seslání kouzla, pravidelnost kontroly trvání kouzla a počet magů za každou úroveň cíle shrnuje tabulka:
IQ: 0 nelze (červi, sliz...)
1 - 15% / 4 hodiny / 6 many za úroveň
2 - 5 - 80% / 1 den / 5 many
6 - 10 - 60% / 12 hodin / 5 many
11 - 14 - 40% / 5 hodin / 6 many
15 - 17 - 20% / 4 hodiny / 6 many
18 - 19 - 10% / 2 hodiny / 6 many
20 - 8% / 1 hodina / 7 many
21 - 5% / 30 minut / 7 many
Dvakrát ženatý, jedenkrát otec. Cévní instalatér ve městě perníku.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Araoth
Chlív LL
 
Příspěvky: 8466
Registrován: úte 20. črc 2010 19:30:08
Cash on hand: 7,814.50
Bank: 0.00
Bydliště: Koněpůlky
Aura: 140

Zpět na RPG Hry

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron