Araothovo RPG - povolání (Válečník)

Zde je to pravé místo pro hráče textových RPG her!

Moderátor: Vypravěč

Pravidla fóra
Tato sekce je určena především pro hraní textových RPG her. Pro diskuzi využijte jiné sekce.

Araothovo RPG - povolání (Válečník)

Příspěvekod Araoth » čtv 18. črc 2013 22:14:32

Válečník, jak už jméno vypovídá se specializuje na umění boje. Ze začátku ovšem využívá pouze svoji sílu a schopnosti zdokonaluje až postupně postupy na vyšší úroveň. Může však používat veškeré zbraně, zbroj a štít.

Zastrašení

Už od první úrovně může válečník používat schopnost zastrašení. Čím víc hrůzostrašnejší vzhled válečník má (rozuměj čím menší charisma, tím lépe) a čím menší vůli bojovat protivník má, tím větší šance je k jeho zastrašení. Schopnost zastrašení se s každou úrovní zvyšuje. Na první úrovni může válečník zastrašovat skupinu nepřátel jako celek, což však snižuje pravděpodobnost úspěchu. Od třetí úrovně se může však rozhodnout, že zastraší radši jednotlivce. Průměrně inteligentní bytosti však válečník většinou zastrašit nemůže a tak je zastrašení většinou vhodné jen proti zvířatům a nebo hloupoučkým skřetům. V boji se počítá zastrašování místo akce útok.

Přesnost

Přesnost je další válečníkova schopnost. Ten se dokáže se svou oblíbenou zbraní tak sžít, že když s ní získá dostatečný počet zkušeností, dostává bonus +1 k útoku (kdy dosáhl dostatečného počtu zk. oznámí PJ). Přesnost se však váže přesně k dané zbrani, pokud ji ztratí a kamarád mu půjčí svůj meč, byť stejného typu, musí se s ním opět sžít, než daného bonusu dosáhne. V případě, že získá zkušeností ještě víc, může se bonus vyšplhat až k +2.

Sehranost

Sehranost je další vlastností excelentních válečníků. V případě, že s dalším válečníkem projdeš všemi výcviky z první až na pátou úroveň máte v boji se společným protivníkem bonus +1 do útoku.

Léčba vlastních zranění

Válečníci jsou léta prověřeni bojem, a tak jim nedělá problém si po bitvě sednout a své rány si mírně ošetřit. Jednou za den si tak může válečník vyléčit dvakrát tolik životů, kolik ho dělí od první úrovně. (Na 2. úrovni - 2, na 3. - 4, na 4. - 6...)

Odhad zbraně

Válečník od druhé úrovně výš může také odhadovat schopnosti zbraní. Klasické samozřejmě pozná hned, ale potká li však exotickou zbraň stačí hodinka zkoušení si zbraně a pozná alespoň zhruba její vlastnosti. Od 4. úrovně mu stačí při zkoušení si na odhad zbraně deset minut, což je zhruba doba, kterou trvá obyčený souboj. Při pozorování zbraně v akci, aniž by ji sám používal, což může od 4. úrovně výš potřebuje hodinu.

Odhad soupeře

Válečník může od čtvrté úrovně výš odhadovat při boji schopnosti svých soupeřů a to jejich obranné číslo, útočné číslo a zranitelnost (zákeřní upíři a zranitelnost stříbrem.) V každém kole se může soustředit pouze na jednu vlastnost, ale nestojí ho to žádnou akci. Jen je třeba předem oznámit, kterou vlastnost chce odhadovat.

Vícenásobné útoky

Od páté úrovně výš může válečník útočik 3x během dvou kol (tj. v jednom kole 2x, v druhém 1x, pak zas dvakrát...)
Dvakrát ženatý, jedenkrát otec. Cévní instalatér ve městě perníku.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Araoth
Chlív LL
 
Příspěvky: 8466
Registrován: úte 20. črc 2010 19:30:08
Cash on hand: 7,814.50
Bank: 0.00
Bydliště: Koněpůlky
Aura: 140

Zpět na RPG Hry

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron